Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Indiana Jones bullwhip i nylon.

+6
Indy-K
Just Indy
Ghost Rider
SørøverSally
Jens_Hoppe
Bullwhip
10 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Jens_Hoppe Man Dec 07, 2009 12:30 am

SørøverSally skrev:Dvs. at de alle er 16 plait, hvilket måske også er grunden til at han siger, at dem han laver nu, er tykkere end de gamle?? -Men hvis i vil have jeres 12 plait, så kan han sikkert også lokkes til at lave det (Fik du nogen detaljer om det med tykkelsen, Hoppe, eller sagde han blot at han lavede dem tykkere nu?)
Det var blot det han skrev... Jeg prøver lige at skrive til ham og høre nærmere.
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  SørøverSally Man Apr 12, 2010 3:01 am

*BUMP*

Hey Hoppe... Hørte du nogen sinde noget?
SørøverSally
SørøverSally

Antal indlæg : 13
Fødselsdag : 01/06/69
Alder : 54
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 23/09/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Jens_Hoppe Man Apr 12, 2010 7:31 pm

Hmm, godt spørgsmål. Smile


Rhett gav mig dette link til et af hans blog-entries:

http://rhettswhips.com/2009/07/29/indy-style-nylon-bullwhip/

Der står lidt mere om hans Indy-style piske.
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Morgan Man Apr 12, 2010 9:15 pm

Jeg har også undret mig lidt over vi ikke kom videre... er der stadig nogen der står på som ansvarlig for en fælles bestilling?
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Bullwhip Fre Maj 07, 2010 1:15 am

Jeg har fået kontakt til

http://neawhips.com/

Jeg gider ikke længere afsøge nettet for hvad der muligvis er bedre end andre, så jeg bestiller snart en nylon bullwhip hos dem.

K on the Run er frisk på en bestilling også. Andre der vil være med og tage chancen?
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Jens_Hoppe Fre Maj 07, 2010 1:44 pm

Bullwhipdk skrev:Jeg har fået kontakt til

http://neawhips.com/

Det ser da om ikke andet også ud til at det er en piskemager der får gode ord med på vejen af folkene på COW. Og hans priser svarer meget godt til de andre nylonpiske man kan købe.

(Har sendt dig en PM)
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Morgan Fre Maj 07, 2010 3:03 pm

Bullwhipdk skrev:Jeg har fået kontakt til

http://neawhips.com/

Jeg gider ikke længere afsøge nettet for hvad der muligvis er bedre end andre, så jeg bestiller snart en nylon bullwhip hos dem.

K on the Run er frisk på en bestilling også. Andre der vil være med og tage chancen?

Synes det ser fint ud og vil gerne være med på en bestilling.
Spørgsmål dog; Han har en 'Tufwhip' og en 'Catalyst' der begge kan bestilles i 6 foot længde (måske længere med Tufwhip), men jeg ville oprindelig have en på 8 foot. Hville en af dem være et ok alternativ til den almindelige bullwhip? Jeg er jo nybegynder, men jeg regner med at øve rigeligt så jeg får nogle færdigheder inden alt for længe.

Ønsket farve er stadig mørkebrun.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Jens_Hoppe Fre Maj 07, 2010 7:57 pm

Morgan skrev:Spørgsmål dog; Han har en 'Tufwhip' og en 'Catalyst' der begge kan bestilles i 6 foot længde (måske længere med Tufwhip), men jeg ville oprindelig have en på 8 foot. Hville en af dem være et ok alternativ til den almindelige bullwhip?
Hvis du ser under Bullwhips, er det hans "Standard Whip" der er hans svar på en "almindelig" bullwhip. Den er selvfølgelig lidt mere kostbar end de piske du nævner...
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Morgan Lør Maj 08, 2010 10:17 am

Jens_Hoppe skrev:
Morgan skrev:Spørgsmål dog; Han har en 'Tufwhip' og en 'Catalyst' der begge kan bestilles i 6 foot længde (måske længere med Tufwhip), men jeg ville oprindelig have en på 8 foot. Hville en af dem være et ok alternativ til den almindelige bullwhip?
Hvis du ser under Bullwhips, er det hans "Standard Whip" der er hans svar på en "almindelig" bullwhip. Den er selvfølgelig lidt mere kostbar end de piske du nævner...

Ja, har kigget på hans standard bullwhip, men fordi jeg lige har betalt en stor husleje så prøver jeg at finde ud af om en af de to lidt billigere varianter ville være godt nok. Uanset hvad så er det jo penge, og jeg skal ikke betale for en pisk jeg ikke kan bruge. Så spørger jer der måske har lidt mere erfaringer med piskene om råd, men hvis det er for besværligt så mailer jeg da bare manden selv.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Jens_Hoppe Lør Maj 08, 2010 2:03 pm

Morgan skrev:
Jens_Hoppe skrev:
Morgan skrev:Spørgsmål dog; Han har en 'Tufwhip' og en 'Catalyst' der begge kan bestilles i 6 foot længde (måske længere med Tufwhip), men jeg ville oprindelig have en på 8 foot. Hville en af dem være et ok alternativ til den almindelige bullwhip?
Hvis du ser under Bullwhips, er det hans "Standard Whip" der er hans svar på en "almindelig" bullwhip. Den er selvfølgelig lidt mere kostbar end de piske du nævner...

Ja, har kigget på hans standard bullwhip, men fordi jeg lige har betalt en stor husleje så prøver jeg at finde ud af om en af de to lidt billigere varianter ville være godt nok. Uanset hvad så er det jo penge, og jeg skal ikke betale for en pisk jeg ikke kan bruge. Så spørger jer der måske har lidt mere erfaringer med piskene om råd, men hvis det er for besværligt så mailer jeg da bare manden selv.
Sorry, jeg misforstod dit spørgsmål. Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Icon_redface

Jeg tror at både Catalyst og Tufwhip i princippet er ganske OK piske, og det eneste problem jeg kan se med dem er længden: Som "almindelig" bullwhip ville jeg ikke have noget kortere end 8'. Så for mig ville det udelukke Catalyst (som ser ud til at være max. 6'), og man kan jo ikke se på websitet hvor meget en Tufwhip i 8' ville løbe op i.

Måske bullwhipdk kan give sit besyv med?
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Morgan Lør Maj 08, 2010 2:55 pm

Tak, det var lige den slags råd jeg ledte efter Very Happy Det vil sige jeg kan udelukke Catalyst og så evt spørge efter en 8 foot Tufwhip. I will mail him for price info right away. Ved Klaus noget om Tufwhip'n?
Og don't worry Hoppe, misforståelser sker, måtte bare lige rette op på det.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty svar fra neawhips

Indlæg  Morgan Søn Maj 09, 2010 1:36 am

Jeg fik overraskende hurtigt svar, her er hvad han skrev til mig;

Hi Marie,

Thanks for the email & interest in whips. I can build you an 8 ft Tufwhip, that's no problem. A Tufwhip is a good whip for beginners & even more advanced whipcrackers. In fact, I'm working on one this weekend, which I'm using for a whipmaking tutorial, & when it's finished, was planning to put it up for sale on the site. I started the overlay last night. If you'd like this whip, the price is $130 + shipping, total of $141.

It looks like an 8 ft tan Raiders Style Theme Whip, but is built more like a Tufwhip, in that it has one plaited belly & a 16 plait overlay. When it's finished, it will be a little heavier than a normal Tufwhip. I used a thicker steel handle to add a bit more weight to it, as an Indy whip is a little heavier than most whips. The handle pattern is a double diamond pattern as the picture on the Noreast Whips site.

If you'd like this whip, Marie, I can have it done & shipped on this upcoming Monday or Tuesday. I haven't told anyone about this whip, so you're first in line. An invoice can be emailed to you through Paypal for payment.

If you'd rather place an order for another whip, that's fine also, just know it'll be a 3-4 week wait. I appreciate the contact, & look forward to hearing back from you.

Steve Huntress,

www.neawhips.com

So, den er lidt billigere, men det drejer sig kun om 30$.
En Tufwhip er altså en god nybegynderpisk men også til lidt mere øvede.
Den er generellt lidt lettere end den 'screen accurate' indy pisk, lige bortset fra den Steve nævner i mailen som han er ved at lave. Jeg vil have en mørkebrun pisk så er derfor ikke interesseret i den, men er der andre der er? Som I kan se er den levereringsklar allerede i næste uge, ellers skal man vente 3-4 uger på en bestilling.
Men hele pointen ved fællesbestilling er vel også at spare lidt på forsendelsen :3


Sidst rettet af Morgan Man Maj 10, 2010 11:04 am, rettet 1 gang
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Info om bestilling

Indlæg  Morgan Man Maj 10, 2010 11:03 am

Svar fra Neawhips igen!

the cost of an 8 ft Tufwhip is $130 + shipping.

You can have 3-4 whips in one package, no problem. The shipping cost would be determined by the weight of the package. It would be shipped by Express Mail to Europe, so I'd need to weigh the package before knowing exactly what the shipping cost would be. Then I can give you a total for the order.

What I can do Marie is put your name down on the waiting list, roughly 3-4 weeks. If someone cancels their order, then your name would move up the list. I can contact you as I approach the time to fill your order. If that sounds fine to you, then just confirm that with me & I'll put you on the list.

Steve,

So, whos up for a whip in june?
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Bullwhip Man Maj 10, 2010 12:03 pm

Har bestilt i en PM til dig, Morgan.

Har også videresendt Hoppes bestilling til dig.

K on the Run kommer måske med en bestilling as well...
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Morgan Man Maj 10, 2010 12:20 pm

Okedoki.
Jeg har sat Klaus, Jens og Morgan på venteliste indtil videre.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Morgan Fre Jun 11, 2010 9:54 am

Okay, så er der mail fra Neawhips, desvære lidt kedelig for os der bare ikke kan vente;

Hi Marie,

My apologies for not getting back to you sooner! I'll be leaving for a trip on June 15th & returning mid-July. The date was just set, so I'm sorry that I won't be able to build you any whips until I return. Very sorry if this causes any problems for you.

If you're willing to wait, then your order would be the first I get to once I return. Let me know what you'd like to do, Marie. Thank you.

Steve,

Så, vi får tidligst vores piske i slut juli. Er der nogle kommentarer til det?

Jeg synes selvfølgelig det er ærgeligt fordi der så ikke er udsigter til at tage min nye pisk med op til sverige i de 2 ugers ferie jeg rent faktisk har. Men udover det så er vi jo først på listen til han kommer tilbage.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Jens_Hoppe Fre Jun 11, 2010 10:04 am

Personligt kan jeg sagtens vente, men det er selvfølgelig lidt træls hvis man (som du) havde regnet med at skulle bruge den til noget konkret tidligere...

Spørgsmålet er om det overhovedet vil kunne lade sig gøre at få noget hurtigere fra en af de andre piskemagere på nuværende tidspunkt? Jeg gætter på at de også har ventelister/sommerferie mv.
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Morgan Fre Jun 11, 2010 1:50 pm

Jep, det er lige dét. Længere ventetid, men vi kommer nok ikke hurtigere frem ved at hoppe fra listen her. Og så virker piskene pænt gode. Vil bare lige høre jeres mening før jeg svarer ham :3
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Bullwhip Søn Jun 13, 2010 5:47 pm

Lad os bare vente, selvom det er træls at han ikke holder hvad han lover.
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Morgan Søn Jun 13, 2010 8:49 pm

Har svaret ham at vi bliver på listen. Han siger tak for forståelsen. :3
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Kredepops Ons Jun 23, 2010 12:36 pm

Gi'r du noget undervisning Klaus, når alle har fået deres piske? Smile
Kredepops
Kredepops

Antal indlæg : 279
Fødselsdag : 29/10/79
Alder : 44
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 22/05/08

http://www.chrisguldager.com

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Morgan Man Jul 12, 2010 5:55 pm

Hej folkens, så er Steve tilbage fra sin ferie og skriver;

Hi Marie,

Just a few days ago I returned from vacation, so thought I'd drop you a note. If you're still looking for those whips, I'd be happy to get to them in the next week to 10 days. If you could, please detail exactly what you want, then I can put together an invoice to email to you through Paypal.

If you don't want to go ahead with the order, just let me know when you can. Thanks again Marie.

Steve,

Hvis I altså stadig er interesserede af en pisk, så skal vi bare maile de eksakte bestillinger ind indenfor et par dage.
Så vidt jeg kan huske er det Bullwhip, Hoppe, Morgan og måske K on the run.

Jeg bliver selv nød til at hoppe fra da der har vist sig at være problemer med min su i sommerferien (på trods af sommerstudier Neutral ) og det har jeg desværre først fundet ud af i løbet af sidste uge, så den er lidt sur.

Men, det burde ikke ændre på noget for jer andre der vil købe, jeg har forstået det sådan at vi beholdt vores plads uanset hvem der bestiller, vi har jo stået sammen i kø.
Det er derfor også muligt at nogen kan købe en ekstra pisk i stedet for mig.

Skal jeg foreslå Steve at Bullwhip overtager bestilling/betalings/forsendelse ansvaret?
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  K on the Run Man Jul 12, 2010 10:23 pm

Jeg har været nød til at købe en ny cykel og det har desværre ædt mit bullwhip budget Sad
Men jeg er glad for cyklen cheers

-K
K on the Run
K on the Run

Antal indlæg : 96
Fødselsdag : 13/07/64
Alder : 59
Lokation : København
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.adventurebilt.com

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Morgan Man Jul 12, 2010 10:28 pm

K on the Run skrev:Jeg har været nød til at købe en ny cykel og det har desværre ædt mit bullwhip budget Sad
Men jeg er glad for cyklen cheers

-K

Haha, det kan jeg godt forstå, en god cykel er cheers
Nå, men det vil sige der stadig er plads til andre der har fundet ud af de skal have en pisk! (ikke have pisk, men en pisk ) Smile
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Ace Tirs Jul 13, 2010 8:40 am

Morgan skrev:
Haha, det kan jeg godt forstå, en god cykel er cheers
Nå, men det vil sige der stadig er plads til andre der har fundet ud af de skal have en pisk! (ikke have pisk, men en pisk ) Smile


For en nybegynder som mig, er det at få en ny pisk, og øve sig med den det samme som at få pisk. Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Icon_eek


Sidst rettet af Ace Tors Jul 15, 2010 9:11 am, rettet 1 gang
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. - Page 2 Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum