Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Indiana Jones bullwhip i nylon. EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Indiana Jones bullwhip i nylon. EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Indiana Jones bullwhip i nylon. EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Indiana Jones bullwhip i nylon. EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Indiana Jones bullwhip i nylon. EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Indiana Jones bullwhip i nylon. EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Indiana Jones bullwhip i nylon. EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Indiana Jones bullwhip i nylon. EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Indiana Jones bullwhip i nylon. EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Indiana Jones bullwhip i nylon.

+6
Indy-K
Just Indy
Ghost Rider
SørøverSally
Jens_Hoppe
Bullwhip
10 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Bullwhip Fre Okt 09, 2009 1:17 am

Hej alle.

Vi er nogle stykker der er i færd med at undersøge hvor man kan købe nogle gode nylon bullwhips. De er både billigere end de "rigtige" kænguruskindspiske, og langt bedre i det danske klima, da de modsat læderpiskene godt kan tåle fugt og vand... Det bliver aldrig det samme som som den ægte vare, men er et godt alternativ hvis man fx er begynder, vil spare penge og/eller vil træne i vinterhalvåret...

Vi satser på at finde en piskemager der kan levere en god pisk til under 1000 kr. Hvis vi er flere der bestiller sammen, så kan vi sikkert spare stort...

Det sjove er, at man kan bestille både den længde man vil have, og en i masse forskellige farver - både ensfarvet og blandede farver, hvis ikke man bare vil have en i brun eller sort "Indy/Zorro/Catwoman-look". På afstand kan en brun eller sort nylonpisk godt ligne en læderpisk.

Vi har kig på ham her, men han har fået gigt, og kan muligvis ikke hjælpe os (men tjek piskene!):
http://www.nylonwhips.com/bullwhips.html

Cowwhips.com bliver anbefalet af nylonwhips.com:
http://www.cowwhips.com/

Hvem kunne være interesserede? Skriv en uforpligtende note... Smile
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Jens_Hoppe Fre Okt 09, 2009 2:45 pm

Jeg har et par nylonpiske allerede. Den ene er en 8' (eller er det 9'? Indiana Jones bullwhip i nylon. Icon_wink ) grå bullwhip lavet af Rhett Kelley (som er ham med www.cowwhips.com - sitet virker dog ikke lige nu), den anden er en sort snakewhip, netop lavet af www.nylonwhips.com .

Uden at være ekspert synes jeg begge virker som om de er godt lavet. Snakewhippen er lidt mystisk at bruge (pga. det bløde håndtag og den korte længde), men RK bullwhippen fungerer fint og cracker nemt. Du er velkommen til at komme og kigge på dem, hvis du ikke har set dem "i virkeligheden" før. Indiana Jones bullwhip i nylon. Icon_smile

Når det er sagt, kunne jeg godt tænkes at være interesseret i en brun 12 plait bullwhip, hvis prisen er så rimelig som du skriver...
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Bullwhip Fre Okt 09, 2009 2:59 pm

Jeg vil da rigtig gerne se begge to!

Hvor er det du bor? Send evt. en PM... Måske kunne jeg kigge forbi inden for den næste uge eller to?
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  SørøverSally Lør Okt 10, 2009 4:34 pm

Hej Jens

-Jeg er med på en kigger ...Skulle nødigt købe katten i sækken...!
SørøverSally
SørøverSally

Antal indlæg : 13
Fødselsdag : 01/06/69
Alder : 54
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 23/09/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Ghost Rider Lør Okt 10, 2009 8:47 pm

hmm jeg er muligvis interesseret da jeg netop har planer om at sætte et Indy kostume sammen, og min begynder pisk behøves ikke koste kassen da jeg lige skal lære og bruge den først.

som jeg skrev i en anden tråd vil jeg gerne kan bruge pisken i stedet for den bare hænger og ser smart ud.
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Just Indy Lør Okt 10, 2009 11:51 pm

Tror de fleste herinde gerne vil bruge sine piske. Det er selvfølgelig ikke ensbetydende at man ikke passer på dem. Men som Bullwhip har sagt, så bliver de slidt hvis man bruger dem og man kan lige så godt acceptere det. Så er det måske at foretrække at have et par stykker og helst en billig en til træning. Der er nylon pisk et udmærket alternativ. De er nok ikke helt så følsomme overfor fugt/vand eller hårdt underlag som læder piskene er. Den vi prøvede til summit virkede også ganske tilfredstillende. Jeg syntes dog den var en anelse stiv og tung i det, men det kan være pga. at den var meget våd, og ikke så lang.

Jeg vil da gerne se med på Jens' piske, hvis I andre har aftalt at mødes med ham.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Ghost Rider Søn Okt 11, 2009 6:14 pm

ja men nu kan man altså også bare have en pisk hængene fordi den hører til kostumet, men ikke kan finde ud af og bruge den, hvor fedt er det lige.

Det er da feder faktisk kan finde ud af og bruge den end den blot er en del af kostumet og bare til pynt.
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Just Indy Tirs Okt 13, 2009 12:12 am

Ja det vil jeg give dig ret i. Det er fedt at kunne bruge sin pisk. Den nærmest beder om at blive smældet med.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Jens_Hoppe Tors Nov 19, 2009 5:20 pm

OK, Rhett Kelley's site http://www.cowwhips.com/ virker igen. På hans blog på http://rhettswhips.com/ skriver han at han tager imod ordrer, men at han ikke kan garantere leverancedatoer pt.

Udover de ovenfor nævnte piskemagere kunne vi måske også overveje James Emery - http://www.classicbullwhips.com/ - han er også bruger på COW. Jeg har ingen anelse om kvaliteten af hans piske, men pæne ser de ud... Måske man kan blive klogere med lidt research på COW. Smile
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Indy-K Fre Nov 20, 2009 1:28 pm

Pisken er for mig at se et nødvendigt onde i Indy gearet :-)

Jeg har kun prøvet at bruge den to gange, og kan absolut ikke se hverken formål eller charme i sådan en fætter. Jeg mener jeg kan kaste den omkring 8 meter, men det er vist også det eneste jeg kan stille op med den. Den er, bogstaveligt, en klods om benet og er kun i vejen. At det så er enormt svært at finde en god en af slagsen, endsige en autentisk en, og at prisen er alt for høj i forhold til alt det mere funktionelle gear gør det ikke bedre. Og så har vi ikke en gang været inde på, at man skal have sin fjende nøjagtigt 8 fod (eller 9 eller 10...) fra sig, for at den har nogen virkning, plus selvfølgelig, at det er ren utopi at svinge sig i den.

Når denne provokerende, negative svada så er fyret af, kan jeg kun sige, at pisken er et genialt træk fra Lucas/Spielbergs side. Den er jo tusind gange mere visuel end en dolk, et sværd eller en økse ville være. En nunchaku ville virke pinlig, og en peberspray var slet ikke opfundet dengang, og den rent grafiske virkning af logoet med hat, pisk og læderjakke er helt perfekt.

Så det jeg forsøger at sige er nok... at jeg er lidt misundelig på jer som rent faktisk synes det er sjovt at bruge pisken Indiana Jones bullwhip i nylon. New-Whip Indiana Jones bullwhip i nylon. Icon_biggrin www.kentbovin.com/indy/gif/New-Whip.gif" alt="" />
Indy-K
Indy-K

Antal indlæg : 132
Fødselsdag : 30/07/60
Alder : 63
Lokation : Fyn
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.kentbovin.com

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Jens_Hoppe Fre Nov 20, 2009 1:46 pm

Indy-K skrev:Og så har vi ikke en gang været inde på, at man skal have sin fjende nøjagtigt 8 fod (eller 9 eller 10...) fra sig, for at den har nogen virkning

Indiana Jones bullwhip i nylon. Whipattack

Indiana Jones bullwhip i nylon. Icon_cool
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Jens_Hoppe Fre Nov 27, 2009 12:29 pm

Med hensyn til Rhett Kelley (cowwhips.com) er her en tråd på COW hvor en bruger beskriver og linker til et billede af en af RK's nylonpiske:

http://indygear.com/cow/viewtopic.php?f=3&t=37494

Billedlink:

http://www.flickr.com/photos/inexorabletash/3674370308/

Den ser da meget overbevisende ud, synes jeg, og virker også kraftigere/tykkere i det end min grå RK pisk...
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Morgan Fre Nov 27, 2009 4:14 pm

I snakker om at købe nylon piske. Det tror jeg faktiskt godt jeg kan være med til da de nu er noget billigere. Synes det var virkelig spændende at lære nogle teknikker til indy summit, og efter den lille opvinsning til collectormania kan jeg slet ikke vente med at komme igang. Med andre ord, jeg må have en nylonpisk. Har I været ude og kigge på nogle? Det kunne jo nemt blive en alternativ jule/fødselsdagsgave.

jeg er pt. intresseret af en sort/brun og guld.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Bullwhip Fre Nov 27, 2009 6:00 pm

Det har ligget lidt stille, men da der ser ud til at være interesse for piskebestillinger igen, så er det da oplagt at lave en fælles bestilling snart... Lad os bare holde den i gang her på siden.

Hvis alle interesserede lige poster hvad de ønsker at bestille (med alle de specifikationer der måtte være (såsom længde og farver), så kan vi få et lille overblik...

Jeg regner selv med at købe en mørkebrun ("solid") 10-foot'er.
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Jens_Hoppe Fre Nov 27, 2009 9:14 pm

Har du nogen præferencer for, hvor vi kunne bestille fra? Under alle omstændigheder ville det vel være bedst først at forhøre sig hos de enkelte piskemagere, for at se om de kan lave hvad vi gerne vil have (f.eks. havde du krav til piskens tykkelse)...
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Morgan Fre Nov 27, 2009 9:29 pm

Bullwhipdk skrev:
...
Hvis alle interesserede lige poster hvad de ønsker at bestille (med alle de specifikationer der måtte være (såsom længde og farver), så kan vi få et lille overblik...

Jeg regner selv med at købe en mørkebrun ("solid") 10-foot'er.

Jeg ved ikke med længden faktiskt, men jeg syntes meget godt om den sorte jeg lånte af dig til Indysummit. Har ikke noget imod at starte med en lidt kortere pisk da det er lettere på begrænsede områder. Mørkebrun lyder heller ikke så tosset, men ellers som nævnt i forrige, så sort/brun og guld.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Jens_Hoppe Fre Nov 27, 2009 9:36 pm

Hvis vi vælger Rhett Kelley, skal vi være opmærksomme på at der er lidt ventetid. På hans blog på http://rhettswhips.com/ skriver han at det er for sent at modtage noget inden jul. Med andre ord; benytter vi ham, skal vi være tålmodige og sigte på levering en gang i det nye år...

Jeg har sendt ham en email for at høre om muligheder for farver & tykkelser, samt hvor lang ventetiden reelt er.
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Jens_Hoppe Fre Nov 27, 2009 9:40 pm

Her er i øvrigt et billede fra hans website. Udseendemæssigt er det noget i den stil, jeg sigter efter (måske mere tan end mørkebrun, dog)...

Indiana Jones bullwhip i nylon. 10ft_bullwhip_indy-IMG_1792_640x480
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Bullwhip Lør Nov 28, 2009 8:40 pm

Det er noget i den stil jeg er ude efter, den på billedet her ovenfor.

Lyder godt at du har sendt en forespørgsel! Lad høre når du ved mere.
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Jens_Hoppe Lør Nov 28, 2009 8:47 pm

Jeg har hørt fra ham. For det første skriver han at hans Indy piske nu om dage er tykkere end hans gamle (og jeg vil tro at den grå jeg har er en noget ældre model). For det andet er hans ventetid ca. 4 måneder: I øjeblikket arbejder han på ordrer fra juli måned...

Så, hvad synes I?
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  SørøverSally Man Nov 30, 2009 4:50 am

Jeg skrev til Tim Bass tidligere på året efter, at havde fået hans email fra 'K on the Run' - Tim skulle lave en ret flot nylonpisk, men det var desværre ham der havde fået gigt i hænderne... Det var også Tim Bass der i stedet anbefalede Rhett K.

Her er et uddrag fra hans mail:

I used to make nylon whips but have not for a little while due to some arthritis in my hands but am trying to get back to it. I may have made the whip in question as I have made a great number of them and have sent them all over the world. There are a number of my whips in use on stage in a number of locations. If you are looking for one fairly quick I would recommend Rhett Kelley out of Georgia. Look him up at www.cowwhips.com. Like I said I am trying to get back to it but am not sure I will be able to quickly. I hope this helps.

Tim



Hvis vi ikke bruger Tim, så er jeg fortaler for, at vi prøver Rhett, også selv om han har 4 mdr. ventetid, eller mere - Time is no issue... Jeg venter gerne på den rigtige pisk!

...Og når Hoppe siger, at Rhett også laver dem lidt tykkere nu, så er jeg klar til, at lægge min ordre hos ham... (-Vil gerne have en nylon der er lidt tykkere end Olyphantens).

Her er et link til andre der også anbefaler Rhett:

http://www.performers.net/forums/showthread.php?p=54583



ORDER RECAP:
Bullwhipdk: 10 foot, ? plait, mørkebrun
Morgan: 8-10? foot, ? plait, sort/brun og guld
Jens_Hoppe: ? foot, 12 plait, tan
The Dove: 10 foot, 12 plait, tan (indy style)
SørøverSally: 10 foot bullwhip, 16 plait, 12 inch handle - no loop, shiny black
K on the Run: ?
Olyphant: ?

Jeg smider lige Rhett en mail og hører om han kan lave min pisk i shiny black... Hvis nogen skal have et spørgsmål med, så pm mig asap.


Indiana Jones bullwhip i nylon. Icon_pirat Arrrrrr!
SørøverSally
SørøverSally

Antal indlæg : 13
Fødselsdag : 01/06/69
Alder : 54
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 23/09/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Jens_Hoppe Man Nov 30, 2009 4:37 pm

Efter moden overvejelse tror jeg at jeg holder mig til:

Jens_Hoppe: 8 foot, 12 plait, mørkebrun (Indy style)
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Morgan Man Nov 30, 2009 4:53 pm

12 plait... har det noget at gøre med hvordan pisken bliver "bundet/flettet"?

Jeg ved stadigvæk ikke længden af den pisk jeg lånte af Klaus til Indysummit, men 8-10 foot lyder rimeligt for en nybegynderpisk.

Tror jeg også vil holde mig til en mørkebrun Indy style da den i guld gerne skulle være lidt tyndere i det og har et specifikt foremål som ikke er så vigtigt til at starte med.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Morgan Søn Dec 06, 2009 12:54 pm

Jeg skal have en 8 foot!
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  SørøverSally Søn Dec 06, 2009 10:19 pm

Hey Morgan... Kan ikke se at du har fået svar på dit spørgsmål, så her får du et par whip-links, der kan uddybe svaret, som er ja! (Der er også en hel masse andre guldkorn på nogle af siderne...)

http://www.richmondrugby.net/plait.html ...Sådan fletter (braider) du en 4 braid/strand Mule Whip
http://whip-guide.com/glossary.html ...Glossary (or words related with whips)
http://whip-guide.com/strands_in_the_braid.html ...How many strands should it have in the braid?
http://whip-guide.com/plait.html ...How can I tell what plait my whip is and what is a plait?
http://www.murphywhips.com/FAQwhips.html ...Whip FAQ


Her er hvad Rhett skriver på sin side...

"Bullwhips:

Bullwhips are constructed using a BB filled cord core and two bellies. The first belly is an 8 plait belly, the second is a 12 plait. The final overlay is 16 plait.The transition between the handle and thong is reinforced on each belly with a special wrapping made of artificial sinew. This makes for a very nice transition and a good handling whip. I also make wood handled bullwhips for an additional fee. In early 2009, I stopped finishing the thongs of my bullwhips with the tapered twist and began using a standard fall hitch."

Dvs. at de alle er 16 plait, hvilket måske også er grunden til at han siger, at dem han laver nu, er tykkere end de gamle?? -Men hvis i vil have jeres 12 plait, så kan han sikkert også lokkes til at lave det (Fik du nogen detaljer om det med tykkelsen, Hoppe, eller sagde han blot at han lavede dem tykkere nu?)

(Kilde: http://www.cowwhips.com/whipinfo/)


ORDER UPDATE:
Bullwhipdk:
10 foot, ? plait, mørkebrun
Morgan: 8 foot, ? plait, mørkebrun (Indy style)
Jens_Hoppe: 8 foot, 12 plait, mørkebrun (Indy style)
The Dove: 10 foot, 12 plait, tan/mørkebru (Indy style)
SørøverSally: 10 foot bullwhip, 16 plait, 12 inch handle - no loop, shiny black
K on the Run: ?
Olyphant: ?
SørøverSally
SørøverSally

Antal indlæg : 13
Fødselsdag : 01/06/69
Alder : 54
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 23/09/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones bullwhip i nylon. Empty Sv: Indiana Jones bullwhip i nylon.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum