Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Den bedste James Bond melodi EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Den bedste James Bond melodi EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Den bedste James Bond melodi EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Den bedste James Bond melodi EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Den bedste James Bond melodi EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Den bedste James Bond melodi EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Den bedste James Bond melodi EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Den bedste James Bond melodi EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Den bedste James Bond melodi EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Den bedste James Bond melodi

+2
Indy-K
Ace
6 deltagere

Go down

Stem på din nr. 1 James Bond melodi

Den bedste James Bond melodi Vote_lcap0%Den bedste James Bond melodi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Den bedste James Bond melodi Vote_lcap13%Den bedste James Bond melodi Vote_rcap 13% 
[ 1 ]
Den bedste James Bond melodi Vote_lcap0%Den bedste James Bond melodi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Den bedste James Bond melodi Vote_lcap0%Den bedste James Bond melodi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Den bedste James Bond melodi Vote_lcap0%Den bedste James Bond melodi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Den bedste James Bond melodi Vote_lcap13%Den bedste James Bond melodi Vote_rcap 13% 
[ 1 ]
Den bedste James Bond melodi Vote_lcap0%Den bedste James Bond melodi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Den bedste James Bond melodi Vote_lcap0%Den bedste James Bond melodi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Den bedste James Bond melodi Vote_lcap0%Den bedste James Bond melodi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Den bedste James Bond melodi Vote_lcap0%Den bedste James Bond melodi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Den bedste James Bond melodi Vote_lcap0%Den bedste James Bond melodi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Den bedste James Bond melodi Vote_lcap0%Den bedste James Bond melodi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Den bedste James Bond melodi Vote_lcap0%Den bedste James Bond melodi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Den bedste James Bond melodi Vote_lcap0%Den bedste James Bond melodi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Den bedste James Bond melodi Vote_lcap0%Den bedste James Bond melodi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Den bedste James Bond melodi Vote_lcap0%Den bedste James Bond melodi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Den bedste James Bond melodi Vote_lcap38%Den bedste James Bond melodi Vote_rcap 38% 
[ 3 ]
Den bedste James Bond melodi Vote_lcap25%Den bedste James Bond melodi Vote_rcap 25% 
[ 2 ]
Den bedste James Bond melodi Vote_lcap0%Den bedste James Bond melodi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Den bedste James Bond melodi Vote_lcap0%Den bedste James Bond melodi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Den bedste James Bond melodi Vote_lcap0%Den bedste James Bond melodi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Den bedste James Bond melodi Vote_lcap13%Den bedste James Bond melodi Vote_rcap 13% 
[ 1 ]
 
Totale stemmer : 8
 
 

Den bedste James Bond melodi Empty Den bedste James Bond melodi

Indlæg  Ace Søn Nov 04, 2007 11:46 am

Nu skal vi til en næsten umulig opgave igen. Vi skal alle stemme på vores nr. 1 Bond melodi.

Jeg starter med "License to Kill"
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Den bedste James Bond melodi Empty Sv: Den bedste James Bond melodi

Indlæg  Indy-K Søn Nov 04, 2007 1:57 pm

Ak ja... Synes iøvrigt generelt de var bedst - mest Bond-agtige - i 60'erne. En afstemning om den værste Bond-melodi ville være lidt nemmere at overskue :-)

Mvh
Indy-K
Indy-K
Indy-K

Antal indlæg : 132
Fødselsdag : 30/07/60
Alder : 63
Lokation : Fyn
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.kentbovin.com

Tilbage til toppen Go down

Den bedste James Bond melodi Empty Sv: Den bedste James Bond melodi

Indlæg  Bullwhip Søn Nov 04, 2007 6:08 pm

Åh, super-svært! Får lyst til at nævne nogle af mine favoritter, når nu man kun må stemme på én!

TemaET af John Barry (James Bond Theme) er jo en klassiker som ingen kan slå!

Det instrumentale OHMSS-tema er bare det fedeste overhovedet!

We Have All the Time in the World og For Your Eyes Only står begge mit hjerte meget nær af nostalgiske årsager.

From Russia With Love og You Only Live Twice er SUPER-fede Bondsange, der lægger stilen (sammen med alle de andre Bondsange fra 60'erne faktisk!).

"Surrender" (fra TND), The World is Not Enough og You Know My Name, er nogle af de rigtigt fede nyere numre...

Pyhhh... Holder med Indy-K om at en hade-liste ville være nemmere! Vi elsker jo så meget!!!!! sunny
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Den bedste James Bond melodi Empty Sv: Den bedste James Bond melodi

Indlæg  Hudson Søn Nov 04, 2007 11:11 pm

Glad for at du nævner "Surrender"! Det føles som den RIGTIGE temasang til Tomorrow Never Dies. Melodien fra Surrender er også indkorporeret i David Arnold's score flere steder, i modsætning til Sheryl Crows popsang.

Men ja, en fuldstændig umulig opgave. Jeg kan faktisk lide alle sangene. Jeg HADEDE Madonna's Die Another Day da den kom frem, men jeg fanger da mig selv i at nynne den en gang imellem, sååå.... lidt kan jeg vel godt lide den.

Også Chris Cornell's You Know My Name forekom som en uendelig tam sang da jeg hørte den før jeg så filmen, men da først den blev blæst ud af Imperials højttalere med den stilede spillekorts-intro, så fungerede den rigtig fedt. Og så længe der er Bond-agtige blæsere med, går det ikke helt galt. Smile

- Jonas
Hudson
Hudson

Antal indlæg : 86
Fødselsdag : 16/02/76
Alder : 48
Lokation : LV-426
Tilmeldt d. : 02/10/07

http://www.duck.dk

Tilbage til toppen Go down

Den bedste James Bond melodi Empty Sv: Den bedste James Bond melodi

Indlæg  DB5 Man Nov 05, 2007 10:08 pm

scratch hm, hm, thinking, thinking, oh blimmy ikke godt på dette tidspunkt om aften efter en lang dag. . . .

Embarassed "You know my name" kører vist stadig på auto i mit hovedet nu snart et år efter udgivelsen - du fredens som tiden bare er fløjet afsted - "Licenses to kill", "The living daylight" og "Golden eye" var/ er mine favoriter, men YKMN er helt klart min top et........ hænger nok sammen med at jeg ikke gik så meget op i musikken way back - hey I was a kid back then....., men kunne nu godt høre dem igen, når jeg nu har fået samlingen over de bedste Bond sange - så det vel let for mig at vælge top 10, top 3, ok top 1....

[/i]"And how the hell did you find out my name?"[i]
DB5
DB5

Antal indlæg : 196
Fødselsdag : 19/12/74
Alder : 49
Lokation : Virum
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.myspace.com/deetsmac

Tilbage til toppen Go down

Den bedste James Bond melodi Empty ......jamen, så vil jeg godt stemme på DIE ANOTHER DAY- sang

Indlæg  Lazenby Ons Nov 07, 2007 6:01 pm

Indy-K skrev:Ak ja... Synes iøvrigt generelt de var bedst - mest Bond-agtige - i 60'erne. En afstemning om den værste Bond-melodi ville være lidt nemmere at overskue :-)

Mvh
Indy-K
Lazenby
Lazenby

Antal indlæg : 3
Lokation : Odense
Tilmeldt d. : 10/10/07

Tilbage til toppen Go down

Den bedste James Bond melodi Empty Sv: Den bedste James Bond melodi

Indlæg  Indy-K Ons Nov 07, 2007 6:59 pm

Lazenby skrev:...så vil jeg gerne stemme på DAD...

Meget enig, og så får jeg personligt også lyst til at krumme både tæer, fingre og tænder hver gang Lulu sætter i med TMWTGG Very Happy

Mvh
Indy-K
Indy-K
Indy-K

Antal indlæg : 132
Fødselsdag : 30/07/60
Alder : 63
Lokation : Fyn
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.kentbovin.com

Tilbage til toppen Go down

Den bedste James Bond melodi Empty Sv: Den bedste James Bond melodi

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum