Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Ghost Rider EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Ghost Rider EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Ghost Rider EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Ghost Rider EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Ghost Rider EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Ghost Rider EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Ghost Rider EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Ghost Rider EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Ghost Rider EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Ghost Rider

Go down

Ghost Rider Empty Ghost Rider

Indlæg  Ghost Rider Tors Aug 18, 2011 12:55 pm

Jeg har efter hånden haft gang i mange ufærdige projekter, og har langt om længe besluttet mig for at det nu skal være slut med det, har solgt mine royal guard hjelme og diverse tilbehør, solgt andre småting så det ikke længer ligger og tager plads.

Jeg har i det hele taget holdt en pause fra alt med kostume halløj og sådan da jeg har haft en del andre ting og lave, og er flyttet i mellemtiden.


men med det sagt har jeg så et kostume som næsten står færdig nu, og som meget snart bliver helt færdig. Denne gang har jeg besluttet mig for at det skal være et Marvel kostume da der er flere superhelte her inde.

Dragten som jeg har sat sammen er Ghost Rider som mit navn her inde også er så det passer jo ganske fint. Grunden til dette kostume er flere årsager. Han er biker i filmen, jeg er biker i virkeligheden. Han ser cool ud med kraniet og det hele.

han er en af the good guys som erklæer krig imod selveste djævlen da han tager bagdelen på Johnny Blaze og tager hans far´s sjæl.

men men nok sagt, nu synes jeg lige der skal smides et par billeder også så man kan se hvordan outfittet ser ud indtil nu.

Ghost Rider Img5365g

Ghost Rider Img5381w
GUILTY

Ghost Rider Img5456b
Læderjakken er der nu sat metal spikes på skulderen som i filmen

Ghost Rider Img5457l

Ghost Rider Img5458m

sådan ser det ud, nu mangler jeg blot en metal kæde med en pig i enden.

skal nævnes jeg også bærer læder motorcykel bukser på billedet, dem kan man dog ikke se men de er der.

ilden har jeg tænkt på og illustrer med nogen orange og røde dioder der på en eller anden måde lyser ud fra jakken, og op på masken neden fra kraven eller noget i den stil.


men er der nogen der har nogen gode ideer vil jeg meget gerne høre dem da flere hoveder tænker bedre end et.



Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum