Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Danske forhandlere af flydende, vandbaseret bodypaint? EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Danske forhandlere af flydende, vandbaseret bodypaint? EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Danske forhandlere af flydende, vandbaseret bodypaint? EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Danske forhandlere af flydende, vandbaseret bodypaint? EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Danske forhandlere af flydende, vandbaseret bodypaint? EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Danske forhandlere af flydende, vandbaseret bodypaint? EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Danske forhandlere af flydende, vandbaseret bodypaint? EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Danske forhandlere af flydende, vandbaseret bodypaint? EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Danske forhandlere af flydende, vandbaseret bodypaint? EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Danske forhandlere af flydende, vandbaseret bodypaint?

2 deltagere

Go down

Danske forhandlere af flydende, vandbaseret bodypaint? Empty Danske forhandlere af flydende, vandbaseret bodypaint?

Indlæg  Dust Tors Jan 13, 2011 12:10 pm

*vinker til alle* goddag! Smile Jeg mangler lidt kostumehjælp, og det er jo en god undskyldning for endelig at melde mig ind her Wink Jeg har mødt et par stykker af jer til forskellige arrangementer, hvor jeg har været med skywalker.dk, og I virker jo ikke så farlige endda!

Jeg skal bruge noget bodypaint til forskellige kostumer, og er efterhånden blevet overbevist om at Ben Nye Magicolor (flydende vandbaseret) er hvad jeg skal bruge. Problemet er bare, at jeg kun kan finde udenlandske forhandlere. Jeg vil gerne se farverne irl inden jeg køber, OG jeg vil gerne slippe for shipping, told osv Wink

Er der nogen, der kender til en dansk forhandler? Eller kan anbefale et andet mærke, der er til at skaffe her i landet?
Dust
Dust

Antal indlæg : 2
Fødselsdag : 15/03/88
Alder : 36
Lokation : Nordjylland og Kbh
Tilmeldt d. : 13/01/11

Tilbage til toppen Go down

Danske forhandlere af flydende, vandbaseret bodypaint? Empty Sv: Danske forhandlere af flydende, vandbaseret bodypaint?

Indlæg  Morgan Tors Jan 13, 2011 11:09 pm

Du skal helt sikkert ind og snakke med dem i fuglsang eller twoface (begge 'butikker' ligger i centrale kbh). Twoface er en hardcore makeup-/special effects butik, men jeg mener de har flyttet makeup afdelingen over til fuglsangs gemakker.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Danske forhandlere af flydende, vandbaseret bodypaint? Empty Sv: Danske forhandlere af flydende, vandbaseret bodypaint?

Indlæg  Dust Fre Jan 14, 2011 7:09 pm

Jeg kunne ikke lige se det store på deres hjemmesider, men twoface ser da ud til at have en eller anden form for flydende farve Very Happy

Jeg må opsøge dem næste gang jeg kommer til kbh, tak for det!
Dust
Dust

Antal indlæg : 2
Fødselsdag : 15/03/88
Alder : 36
Lokation : Nordjylland og Kbh
Tilmeldt d. : 13/01/11

Tilbage til toppen Go down

Danske forhandlere af flydende, vandbaseret bodypaint? Empty Sv: Danske forhandlere af flydende, vandbaseret bodypaint?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum