Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  - Page 3 EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  - Page 3 EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  - Page 3 EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  - Page 3 EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  - Page 3 EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  - Page 3 EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  - Page 3 EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  - Page 3 EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  - Page 3 EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

+8
Pemba
Ace
Wolverine
G.Madine
Morgan
Olyphant
ZallyAward
Bullwhip
12 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  - Page 3 Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  louise Fre Okt 29, 2010 10:28 am

Malene kan i hvert fald som Jack Sparrow, så har jeg Anna Valerious fra van helsing, og så har vi malene som sweeney todd og mig som mrs. lovett hvis det er, det kræver bare lige noget makeup af og på halløj så vi håber der er tid til det! Men ellers er vi der når vi får besked på! Smile Men jeg går ud fra at det betyder at det rent faktisk bliver til noget? Kan se der stadig er lidt med fotograf? jeg skal nemlig lige have en fridag den dag hvis vi skal nå helt til københavn!

Louise Haagh
louise
louise

Antal indlæg : 2
Fødselsdag : 24/08/81
Alder : 42
Lokation : slagelse
Tilmeldt d. : 19/04/10

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  - Page 3 Empty Jokeren og tid!

Indlæg  Morgan Fre Okt 29, 2010 3:34 pm

Lyder godt, jeg gik også og tænkte på hvor mange der kommer, selvom vi sef. har brug for en fotograf for at det hele skal gå af stablen :3

Hvis I kommer tidligt så skulle der være massere af tid til at sminke, tage kostume på osv. Vi skal bare være ude af døre halv otte. Godt nok bliver alarmen først sat til kl. 20.00 men jeg har brug for at gå den halve time tidligere på tirsdag.

Med hensyn til kostumer så tager jeg de 3 nævnte med, men på grund af sminkearbejde med jokeren vil jeg ikke selv hoppe i kostumet, så der er mulighed for den der vil at få taget billeder i det. Det skal lige siges at det kræver I enten har en grøn paryk eller ikke har noget imod at få sprayet håret grønt (kan sef. vaskes ud med det samme). Jeg hjælper gerne med at sminke og style.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  - Page 3 Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  G.Madine Søn Okt 31, 2010 5:13 pm

Hej,

Jeg kan desværre ikke nå at få mit nye kostume klar til den 2. Men håber det er klar til Collectormania.dk

Så Morgan ville gerne låne dit Leia kostume alien
G.Madine
G.Madine

Antal indlæg : 174
Fødselsdag : 27/02/84
Alder : 40
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 22/11/09

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  - Page 3 Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Morgan Man Nov 01, 2010 1:25 am

G.Madine skrev:Hej,

Jeg kan desværre ikke nå at få mit nye kostume klar til den 2. Men håber det er klar til Collectormania.dk

Så Morgan ville gerne låne dit Leia kostume alien

Jokeren, Madine, Jokeren.... pirat

Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  - Page 3 Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Bullwhip Man Nov 01, 2010 1:44 am

Jeg har ikke kunne finde en fotograf indtil nu... Andre der har en på bedding?
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  - Page 3 Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  G.Madine Man Nov 01, 2010 2:01 am

Martin er måske lidt træt, derfor han ikke kan.
https://www.youtube.com/watch?v=8TnG7jyfoWI

Kan godt lige prøve at ringe til en anden jeg kender.
G.Madine
G.Madine

Antal indlæg : 174
Fødselsdag : 27/02/84
Alder : 40
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 22/11/09

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  - Page 3 Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Bullwhip Man Nov 01, 2010 2:05 am

louise skrev:Malene kan i hvert fald som Jack Sparrow, så har jeg Anna Valerious fra van helsing, og så har vi malene som sweeney todd og mig som mrs. lovett hvis det er, det kræver bare lige noget makeup af og på halløj så vi håber der er tid til det! Men ellers er vi der når vi får besked på! Smile Men jeg går ud fra at det betyder at det rent faktisk bliver til noget? Kan se der stadig er lidt med fotograf? jeg skal nemlig lige have en fridag den dag hvis vi skal nå helt til københavn!

Louise Haagh

Som nævnt mangler vi pt en fotograf. Jeg ved ikke om vi når at skaffe én, men det kunne være fedt hvis alle var standby lidt endnu... Ved ikke om det er værd at gennemføre med et consumerkamera og uden prof fotograf...? Kunne være fedt at få ting i kassen, men det bliver nok ikke lige så flot som Paldan's billeder... Til gengæld bliver det gjort - og det kan jo være vi når at finde én fotograf??
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  - Page 3 Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Morgan Man Nov 01, 2010 1:47 pm

hmm, jeg synes vi skal vente og se om vi finder en fotograf. Synes ikke vi skal gå i studiet uden en professionel, fordi forskellen på kvaliteten af billederne vil være for stor mellem sidst og nu. Så vil et banner nok skulle laves om alligevel, så det er spild af tid og penge :3
Tjekker ind igen i aften for at se om der er noget nyt, der må være en deadline ligesom.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  - Page 3 Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Kredepops Man Nov 01, 2010 2:41 pm

Jeg stemmer for at vi venter. Jeg må desuden også melde fra på imorgen, har det skidt og er ved at blive småsyg.
Kredepops
Kredepops

Antal indlæg : 279
Fødselsdag : 29/10/79
Alder : 44
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 22/05/08

http://www.chrisguldager.com

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  - Page 3 Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Jack_Spurv Man Nov 01, 2010 6:05 pm

Ville det evt være muligt at nå at finde en ny dag? -da det ikke helt ser ud til at kunne lykkedes med imorgen. Jeg kan tirsdage og fredage, sen eftermiddag og aften, i de kommende uger...Skal vel bare helst være meget snart, hvis alt ska nå at være færdigt til collectormania... Håber stadig på imorgen Smile
Jack_Spurv
Jack_Spurv

Antal indlæg : 3
Fødselsdag : 29/07/85
Alder : 38
Lokation : Slagelse
Tilmeldt d. : 22/11/09

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  - Page 3 Empty Aflysning!

Indlæg  Morgan Man Nov 01, 2010 10:44 pm

Som sagt så har vi ikke fundet en fotograf og har derfor besluttet at aflyse photoshoot i morgen. Vi skal lige se på det om vi kan nå at sætte en ny dato før collectormania. I hope so :3

Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner  - Page 3 Empty Sv: Fotoshoot af medlemmer til nyt logo/banner

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum