Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Heroes EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Heroes EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Heroes EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Heroes EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Heroes EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Heroes EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Heroes EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Heroes EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Heroes EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Heroes

Go down

Heroes Empty Heroes

Indlæg  Morgan Søn Jan 03, 2010 2:43 am

Har tænkt flere gange på at lave en tråd om serien Heroes, det er vel et ret oplagt emne at diskutere en serie fuld af helte og skurke. Hvis I ikke kender noget til den så kan en udførlig introduktion læses her; Wiki on Heroes

Jeg er nået ind i halvdelen af 3 sæson som er udgivet på dvd. 4 sæson kører vidst stadig i tv, men jeg er ikke god til at følge med i tvserier :3

Er der nogen af jer der har set/er ved at se serien Heroes? Hvad synes I om den, hvorfor ser I den? Hvad kan kan I ikke lide? Hvem af karaktærerne er jeres favorit og hvem er egentlig helt eller skurk?

Jeg synes den har rigtig mange fede karaktærer og selvom der kastes godt og grundigt rundt med historien lidt mange gange så har et nyt plot twist lige fået mig i fyr og flammer.
Der er nogle af personerne jeg har ændret mening om efterhånden, både til bedre og værre. Hiro har dog været min favorit helt det meste af vejen, selvom han vidstnok er skyld i en del mindre gode hændelser.

Anyway, jeg vil ikke spoile for meget hvis I ikke kender serien, jeg kan bare rekommendere at I ser første sæson i det mindste.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum