Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Collectormania i København - Page 5 EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Collectormania i København - Page 5 EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Collectormania i København - Page 5 EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Collectormania i København - Page 5 EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Collectormania i København - Page 5 EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Collectormania i København - Page 5 EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Collectormania i København - Page 5 EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Collectormania i København - Page 5 EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Collectormania i København - Page 5 EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Collectormania i København

+13
Jens_Hoppe
Aliv
Pemba
Olyphant
KCLasse
DB5
Ace
Morgan
Bullwhip
Sty
Ghost Rider
Kredepops
Just Indy
17 deltagere

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Bullwhip Ons Nov 25, 2009 1:46 am

Morgan skrev:
Hov, vent gik jeg også glip af "V"!? Eller måske, pyha, jeg gik glip af "V"! Han er det eneste jeg er mere klæbe-fan til end en scout-trooper... <3 Ville ikke være så godt for hverken Jokerens rygte eller "V's" sorte dragt Collectormania i København - Page 5 Icon_wink

Jeg tror at "V" i dette tilfælde betyder en af de rødklædte "soldater" fra TV-serien "V", hvor grønne øgle-aliens besætter jorden, gemt bag menneskelignende masker og hud, som desværre af og til går i stykker, så man kan se deres grønne øglehud indenunder...

Jeg vil dag også lige sige stor tak til jer alle for en rigtig hyggelig weekend! Det er fedt at se Filmheltenes Klub vokse, og at møde flere og flere der deler samme "hobby"... Det gør mig faktisk rigtig glad! Glæder mig til at se jer til kommende events!

Jeg synes også det var et rigtig fint arrangement. Stedet var meget stort, og ikke så tæt befolket af hverken boder eller gæster, og det fik det til at virke lidt tomt... Jeg synes stadig det var en succes, og håber arrangørerne har mod på at komme igen! Sådan noget her skal nok bygges op over et par år, indtil det bliver en kendt "tradition". Det er muligt der skal gøres endnu mere ud af PR, og jeg tror også at det vil hjælpe med flere arrangementer (fx en officiel kostumekonkurrence - afholdt af os! - som kunne få flere kostume-spirer op af sofaen). Der kunne også være mere action - i stil med fx piskeworkshop for begyndere... Måske skulle jeg tilbyde et lille stuntindslag næste år - måske en demonstration af stunts og special effects...

Jeg håber - og tror - også at arrangørerne nød initiativet fra de kostumeklædte gæster. Jeg følte i hvert fald at vi blev værdsat af folk omkring os!

Velkommen til de nye medlemmer af Filmheltenes Klub!
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Pemba Ons Nov 25, 2009 1:55 am

Jeg syntes det var et super fedt sted Very Happy har været der før ( da der blev kasted med sten xD ) jeg syntes det er fedt og har ikke noget at brokke mig over, det kan godt være det er et af de lidt mindre pæne steder af københavn, xD men der skal sku også være lidt spænding hellere der end ude på lars'tyndskids-mark... tror heller ikke der ville komme så mange jocolor

jeg håber virkelig det ville kunne blive muligt at lave en cosplay opvisning til et event engang =)
Pemba
Pemba

Antal indlæg : 65
Fødselsdag : 18/12/91
Alder : 32
Lokation : københavn
Tilmeldt d. : 15/01/09

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Morgan Ons Nov 25, 2009 4:49 pm

Bullwhipdk skrev:
Morgan skrev:
Hov, vent gik jeg også glip af "V"!? Eller måske, pyha, jeg gik glip af "V"! Han er det eneste jeg er mere klæbe-fan til end en scout-trooper... <3 Ville ikke være så godt for hverken Jokerens rygte eller "V's" sorte dragt Collectormania i København - Page 5 Icon_wink

Jeg tror at "V" i dette tilfælde betyder en af de rødklædte "soldater" fra TV-serien "V", hvor grønne øgle-aliens besætter jorden, gemt bag menneskelignende masker og hud, som desværre af og til går i stykker, så man kan se deres grønne øglehud indenunder...

Jeg vil dag også lige sige stor tak til jer alle for en rigtig hyggelig weekend! Det er fedt at se Filmheltenes Klub vokse, og at møde flere og flere der deler samme "hobby"... Det gør mig faktisk rigtig glad! Glæder mig til at se jer til kommende events!

Jeg synes også det var et rigtig fint arrangement. Stedet var meget stort, og ikke så tæt befolket af hverken boder eller gæster, og det fik det til at virke lidt tomt... Jeg synes stadig det var en succes, og håber arrangørerne har mod på at komme igen! Sådan noget her skal nok bygges op over et par år, indtil det bliver en kendt "tradition". Det er muligt der skal gøres endnu mere ud af PR, og jeg tror også at det vil hjælpe med flere arrangementer (fx en officiel kostumekonkurrence - afholdt af os! - som kunne få flere kostume-spirer op af sofaen). Der kunne også være mere action - i stil med fx piskeworkshop for begyndere... Måske skulle jeg tilbyde et lille stuntindslag næste år - måske en demonstration af stunts og special effects...

Jeg håber - og tror - også at arrangørerne nød initiativet fra de kostumeklædte gæster. Jeg følte i hvert fald at vi blev værdsat af folk omkring os!

Velkommen til de nye medlemmer af Filmheltenes Klub!

Jeg synes nu også det virkede mistænkeligt grumt hvis jeg var gået glip af et V for vendetta kostume DDD: Ligesom det med mine "venner" slet ikke fortalte mig at en viss Hr. Morgenthaler var til stede... Collectormania i København - Page 5 Icon_mad Jeg må bare holde op med at fjolle sådan runt i min egen kostume-verden Collectormania i København - Page 5 Icon_smile

Det med at have for meget plads var ikke så tosset til piske-opvisningen. Det var et højdepunkt! Jeg var i det hele taget ikke klar over de ville ha haft os til at lave noget kostume-fremvisning (som de kom hend og spurgte os om på dagen), og vi kan helt sikkert gøre gøre rigtig meget mere ud af det til næste gang. Piske-fremvisningen skabte virkelig en fed stemning, og nogle øvede stuntscener og en kostumekonkurrene.... Collectormania i København - Page 5 Icon_cheers

@bullwhip Hvad kunne man demostrere indefor special effects? Jeg kommer nemlig bare til at tænke på krudt og blod og computer-effekter.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Morgan Fre Nov 27, 2009 9:50 pm

Der var jo lidt snak om Harry Potter skuespilleren Josh Herdman ikke var det bedste der skete om lørdagen...det viser sig han vidst havde en del problemer under sit danmarks ophold; Læs Ekstra bladets artikkel her! Det er oprindeligt en artikkel fra det engelske blad The Sun.
Synes dog ikke han opførte sig så fælt på collectormania, selvom han på ingen måde virkede særligt imødekommende.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Ace Fre Nov 27, 2009 10:52 pm

Ah ha, jeg lagde godt mærke til at han fjollede noget rundt om lørdagen, men det er jo klart hvis han allerede på det tidspunkt var bagstiv Collectormania i København - Page 5 Fresse Synd for de fans der skulle have en autograf af ham, jeg var heldigvis ikke en af dem.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Pemba Fre Nov 27, 2009 11:05 pm

det lyder da festligt XD gad vide hvem den blondine var og om hun var dansk Collectormania i København - Page 5 Icon_lol
Pemba
Pemba

Antal indlæg : 65
Fødselsdag : 18/12/91
Alder : 32
Lokation : københavn
Tilmeldt d. : 15/01/09

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Morgan Lør Nov 28, 2009 7:21 pm

ja, hvorfor er der inget billede af hende, haha.
Det har sikker været hårt at være under Malfoys styre i over 6 film... :3
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  G.Madine Lør Nov 28, 2009 8:13 pm

Et rygte går på hun var klædt ud som en villain fra DC.
G.Madine
G.Madine

Antal indlæg : 174
Fødselsdag : 27/02/84
Alder : 40
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 22/11/09

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Ghost Rider Lør Nov 28, 2009 8:34 pm

synes han virkede som en rigtig klaphat på konventionen, jeg havde tænkt på og få hans autograf men da jeg så ham tænkte jeg bare fuck no way.

Blondinen er sikkert en eller anden teenager tøs som synes det er sejt og have været sammen med en fra Harry Potter filmene Collectormania i København - Page 5 Icon_rolleyes

nå men ud over naren var konventionen nu ganske fed synes jeg.
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Morgan Søn Nov 29, 2009 12:09 am

G.Madine skrev:Et rygte går på hun var klædt ud som en villain fra DC.

Virkelig? Interessant :3 Vi ved jo godt hvem vores Ivy skorede et telefonnr fra, og det var ikke ham haha.
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Morgan Tirs Dec 01, 2009 12:48 pm

på tale om gode og dårlige sider af det første collectormania i danmark; Vil det blive holdt igen eller var det en for stor katastrofe for arrangørerne(de fleste af os synes jo det var helt i orden ok)?

Hvilke gæster ville I gerne have på pogrammet? Hvor skal det holdes i stedet for korsgadehallen?
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Ace Ons Dec 02, 2009 9:46 am

Personlig kunne jeg godt tænke mig at se lidt flere forhandlere af film, bøger, blade og merchandise.

På gæstelisten kunne det være fedt at se Karen Allen og Wolf Kahler som tidligere har besøgt London collectormania.

og så forslår jeg ellers, at det holdes i Videbæk idrætshal næste år Collectormania i København - Page 5 Icon_cheers stor parkeringsplads, stort areal til at piske og ingen ballademagere ud over nogle bønder med halm i træskoene.


Sidst rettet af Ace Ons Dec 02, 2009 4:02 pm, rettet 1 gang
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Kredepops Ons Dec 02, 2009 3:41 pm

Helt sikkert, flere forhandlere, specielt med bøger og tegneserier! Kunne også være sejt med nogle udstillingsmontre med originale props ligesom de havde i Malmö sidst.
Hvad med Bella centeret? Altså ikke HELE centeret, men har da været til nogle messer hvor de bare havde lejet en lille del. Det er dejligt tæt på metro og så langt fra by at der ikke dropper ballademagere ind sådan helt tilfældigt.
Kredepops
Kredepops

Antal indlæg : 279
Fødselsdag : 29/10/79
Alder : 44
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 22/05/08

http://www.chrisguldager.com

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  DB5 Lør Dec 05, 2009 1:57 am

Morgan skrev:på tale om gode og dårlige sider af det første collectormania i danmark; Vil det blive holdt igen eller var det en for stor katastrofe for arrangørerne(de fleste af os synes jo det var helt i orden ok)?

Hvilke gæster ville I gerne have på pogrammet? Hvor skal det holdes i stedet for korsgadehallen?

Jeg har hørt at de vil komme igen næste år, men ved ikke hvor eller hvem der kommer med som gæst... så det er vel at holde ørerne åbne... Men jeg skal med Very Happy
DB5
DB5

Antal indlæg : 196
Fødselsdag : 19/12/74
Alder : 49
Lokation : Virum
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.myspace.com/deetsmac

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Ghost Rider Lør Dec 05, 2009 8:57 pm

mener det er på skywalker de skriver at ihvertfald forum er for dyr, den spurgte jeg til nemlig, og tror ikke bella centeret er billiger tvært imod Sad

kunne ellers være cool nok.
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Ace Lør Dec 05, 2009 9:10 pm

Videbæk hallen er stadig mit bedste bud. Kom nu og bak mig op Predator. Herning har jo også faciliteterne til det. ( Og lad være med at sige "hvor fanden ligger Herning") Kunne være sjov hvis der for en gang skyld blev holdt noget i jylland.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Jens_Hoppe Lør Dec 05, 2009 9:22 pm

Ace skrev:Videbæk hallen er stadig mit bedste bud.
Hvis det var i Videbæk, skulle vi jo allesammen have et sted at bo derovre... Wink
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Ace Lør Dec 05, 2009 9:27 pm

Ja, det skulle nok kunne arrangeres. Toget kører desuden frem og tilbage mange gange i løbet af dagen.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Pemba Lør Dec 05, 2009 9:30 pm

jeg syntes det var en gange fint sted i år xD jeg hved nemlig ikke om jeg ville kunne være med vis det var for lagt væk så skulle man have et sted og sove jomindre man kun er der en dag det tager jo ca 4 timer med tog fra københavn
Pemba
Pemba

Antal indlæg : 65
Fødselsdag : 18/12/91
Alder : 32
Lokation : københavn
Tilmeldt d. : 15/01/09

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Morgan Lør Dec 05, 2009 9:49 pm

Synes egentlig også korsgadehallen er fin, men det går jo ikke hvis gæster og arrangører ikke kan holde noget i fred og ro uden ubehageligheder.
Har faktiskt heller ikke noget imod at det bliver holdt i Jylland, københavnerne har også godt af at komme ud af sit smørhul engang imellem. Der er nok bare større tilstrømning af filmfans og lokale beboere i københavn...plus svenskere
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Ace Lør Dec 05, 2009 10:35 pm

Det er jo lige netop det. Jeg er sikker på at Collectormania i f.eks. Århus kunne få lige så mange besøgende som sidst i Kbh. hvis det er markedsført rigtigt inden. Men jeg er jo også realistisk, og ved godt med mig selv at jeg nok skal komme uanset hvor i Danmark det er næste gang Collectormania i København - Page 5 Icon_biggrin
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  G.Madine Lør Dec 12, 2009 12:26 pm

Som nogle lidt var inde på blev KBH primært også valgt fordi svenskerne. Tror mindst 25% af gæsterne kom der fra.
G.Madine
G.Madine

Antal indlæg : 174
Fødselsdag : 27/02/84
Alder : 40
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 22/11/09

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  G.Madine Lør Dec 12, 2009 6:29 pm

Så fandt Collectormania og Filmhentenes klub vej til troldspejlet.

Der er flere af folkene herfra som ses i programmet.

http://www.dr.dk/dr1/troldspejlet#clip_4914
G.Madine
G.Madine

Antal indlæg : 174
Fødselsdag : 27/02/84
Alder : 40
Lokation : Copenhagen
Tilmeldt d. : 22/11/09

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Ace Lør Dec 12, 2009 9:24 pm

Super godt, tak for linket.

Dejligt at se lidt fra messen igen, og det var en fin reklame for klubben vi fik.

Jeg håber det vil være med til at bringe flere besøgende til messen næsten år.

Ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Tak for en fed collectormania!

Indlæg  ZallyAward Søn Dec 13, 2009 7:06 am

Hejsa!

Jeg er også et nyt medlem som lærte jer at kende på Collectormania. Det er et super fedt initiativ og jeg glæder mig til at cosplaye med jer fremover.

Jeg tog en masse billeder på messen om søndagen, som jeg har prøvet at uploade som URL. Jeg håber at det virker.

Collectormania i København - Page 5 Img1664o
Collectormania i København - Page 5 Img1667e
Collectormania i København - Page 5 Img1675rr
Collectormania i København - Page 5 Img1676v

Som stor fan af Tomb Raider (siden jeg var 11!) var jeg ekstra glad for at se Lara's fremmøde:
Collectormania i København - Page 5 Img1677u
Collectormania i København - Page 5 Img1720xy
Collectormania i København - Page 5 Img1735a
Collectormania i København - Page 5 Img1747t

Som stor stop motion tosse, dukkede jeg op som Coraline:
Collectormania i København - Page 5 Img1759v
Anders Lerche limede knapperne på for mig.
Collectormania i København - Page 5 Img1755k
Collectormania i København - Page 5 Img1753j
Collectormania i København - Page 5 Img1762u
Collectormania i København - Page 5 Img1770
Collectormania i København - Page 5 Img1772y
Collectormania i København - Page 5 Img1774
Collectormania i København - Page 5 Img1776m
Collectormania i København - Page 5 Img1777s
Collectormania i København - Page 5 Img1779oo
Collectormania i København - Page 5 Img1780
Collectormania i København - Page 5 Img1784k

Alternativt:
https://2img.net/r/ihimizer/img52/4506/img1664o.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img709/4283/img1667e.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img46/9568/img1675rr.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img198/6770/img1676v.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img52/9347/img1677u.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img198/8754/img1720xy.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img46/4679/img1735a.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img690/6315/img1747t.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img692/599/img1753j.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img46/51/img1755k.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img189/6329/img1759v.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img690/358/img1762u.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img52/6231/img1770.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img19/8899/img1772y.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img46/5875/img1774.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img198/1289/img1776m.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img19/523/img1777s.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img19/9036/img1779oo.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img693/1538/img1780.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img690/8399/img1784k.jpg
ZallyAward
ZallyAward

Antal indlæg : 88
Fødselsdag : 29/11/88
Alder : 35
Lokation : Kastrup, Denmark
Tilmeldt d. : 13/12/09

http://vimeo.com/7927749

Tilbage til toppen Go down

Collectormania i København - Page 5 Empty Sv: Collectormania i København

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum