Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Magnoli Clothiers og priser EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Magnoli Clothiers og priser EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Magnoli Clothiers og priser EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Magnoli Clothiers og priser EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Magnoli Clothiers og priser EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Magnoli Clothiers og priser EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Magnoli Clothiers og priser EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Magnoli Clothiers og priser EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Magnoli Clothiers og priser EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Magnoli Clothiers og priser

5 deltagere

Go down

Magnoli Clothiers og priser Empty Magnoli Clothiers og priser

Indlæg  Stigmata Lør Jan 31, 2009 8:57 pm

Hej allesammen.

Jeg er ny her men jeg har lusket lidt rundt på Club Obi-Wan i nogen tid nu.
Jeg har et spørgsmål til alle jer der har købt Indiana Jones gear, især jer det har købt fra Magnoli Clothiers.

Jeg mener ikke noget dårligt med Magnoli, faktisk er det efterhånden blevet min favorit webshop og jeg planlægger at købe meget af mit udstyr derinde fra, men nu er der jo så også lige de pokkers priser.

Jeg er blevet advaret om at det kære postvæsen godt kan finde på at tage lidt extra for tingene, så en Fedora Hat fra Magnoli til 360$(inklusiv forsendelse) faktisk kan ende helt oppe i 530$! og hvis der er en ting jeg hader så er det når jeg har planlagt at bruge X-beløb på noget for kun at finde ud af at det faktisk ender med at blive meget mere end det.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor I har købt jeres Indiana Jones grej henne, hvorfor og hvor meget det faktisk kostede i sidste ende. Jeg vil gerne nemlig gerne undgå de negative overraskelser.

Jeg håber i kan hjælpe mig.

P.S til dem af jer der har kontoer på COW har jeg sendt en pm til (sendte til alle hvis beskrivelse sagde de var fra Danmark.)
avatar
Stigmata

Antal indlæg : 6
Fødselsdag : 19/09/89
Alder : 34
Lokation : Denmark
Tilmeldt d. : 31/01/09

Tilbage til toppen Go down

Magnoli Clothiers og priser Empty Sv: Magnoli Clothiers og priser

Indlæg  Kredepops Søn Feb 01, 2009 2:52 am

Du kommer nok ikke uden om at skulle af med en hulens masse penge for kvalitets indy-udstyr, både hos sælgeren, men især også hos PEST Danmark. Jeg har købt mit gear af mange omgange, er også blevet snuppet i tolden ofte og skulle betale deres dejlige gebyrer. Tænk man betaler faktisk 150 kr BARE for at få fortoldet sine varer... IIIIH tak for det!! Så kommer Moms, told, og alverdens latterlige ting oveni.

Jakken kan du købe hos Wested i England - der slipper du for told, moms og det andet sure da de er en del af EU.

Men mange af de andre ting kan du kun få fra USA Sad Du kan eventuelt bede sælger om at skrive mindre værdi på pakken - så bliver du ikke bonget for det fulde beløb i tolden, MEN hvis din pakke bliver væk under forsendelse, så kan du kun få det anførte beløb på pakken refunderet. Så det er et gamble, og de fleste sælgere går ikke med til det, så jeg kan ikke anbefale det, desuden er det også bedrag...


Sidst rettet af Kredepops Søn Feb 01, 2009 4:08 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : stavefjel)
Kredepops
Kredepops

Antal indlæg : 279
Fødselsdag : 29/10/79
Alder : 44
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 22/05/08

http://www.chrisguldager.com

Tilbage til toppen Go down

Magnoli Clothiers og priser Empty Sv: Magnoli Clothiers og priser

Indlæg  Ace Søn Feb 01, 2009 3:49 pm

Jeg vil sige at hvis du skal købe alt dit gear fra nyt løber det hurtigt op i 10.000,-. Men det komme jo selvfølgelig an på hvilke produkter man vælger

Tag nu f.eks. hatten så er Marc's The Henry en super god hat til en super pris.

Prøv at kigge lidt i tåden 'Indiana Jones kostume' Her er nogle links til købssteder samt hvad det har kostet at sætte et kostume sammen.
https://filmheltenesklub.danskforum.net/kostumer-f11/indiana-jones-kostume-t177.htm

Ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Magnoli Clothiers og priser Empty Sv: Magnoli Clothiers og priser

Indlæg  Stigmata Søn Feb 01, 2009 11:23 pm

Mange tak for jeres input.

Jeg er ikke bange for at bruge lidt penge, jeg har en lille ordning på 400 kr om måneden.
Men det lyder efterhånden som om at det ville betale sig bedst hvis jeg bestilte ting primært indenfor eu.
Derfor ser min liste således ud på nuværende tidspunkt:

Hat: Adventurebilt (deluxe)
Shirt: Adventurebilt
Pants: Wested
Web-Belt: Militæroverskudslager
Gunbelt: ikke besluttet
Jacket: Wested
Shoes: ikke besluttet, men muligvis også Adventurebilt
Shoulder Bag: Magnoli Clothers (ankom før jul)
Bag Strap: ikke besluttet
Gun Holster: Adventurebilt
Whip: Bernado Delcarpio
Gun: Redwolfairsoft

Det er dyrt jah, sikkert meget mere end 10000, jeg ville ikke blive overrasket hvis det endte på 15000, uden moms og alt det sjove.
Men tilgengæld er jeg sikker på at jeg får nogle kvalitet's varer, og at shipping ikke vil overraske mig så meget som f.eks en bestillig fra Magnoli i New Zealand ville. I et godt stykke tid troede jeg at Magnoli, wested og adventurebilt lavede varer der var nogenlunde ens i kvalitet, men det virker efterhånden som om at nogle er bedre end andre, og jeg går selvfølgelig efter det bedste, "Buy quality and cry only once" som en god ven mindende mig på.
avatar
Stigmata

Antal indlæg : 6
Fødselsdag : 19/09/89
Alder : 34
Lokation : Denmark
Tilmeldt d. : 31/01/09

Tilbage til toppen Go down

Magnoli Clothiers og priser Empty Sv: Magnoli Clothiers og priser

Indlæg  Kredepops Søn Jul 26, 2009 1:19 am

Er der andre end mig der har problemer med at komme ind på Magnolis website? Jeg har hørt at han blev hacket, men jeg har i lang tid haft problemer med at komme ind på siden.
Kredepops
Kredepops

Antal indlæg : 279
Fødselsdag : 29/10/79
Alder : 44
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 22/05/08

http://www.chrisguldager.com

Tilbage til toppen Go down

Magnoli Clothiers og priser Empty Sv: Magnoli Clothiers og priser

Indlæg  K on the Run Søn Jul 26, 2009 11:51 pm

Glad for at se at vi (Adventurebilt) er med på din liste Very Happy kom forbi når du er klar.

Mvh.
K
K on the Run
K on the Run

Antal indlæg : 96
Fødselsdag : 13/07/64
Alder : 59
Lokation : København
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.adventurebilt.com

Tilbage til toppen Go down

Magnoli Clothiers og priser Empty Sv: Magnoli Clothiers og priser

Indlæg  Indy-K Tirs Jul 28, 2009 12:22 am

Jeg har nu ikke fået nogen PM via COW? Nåmen bortset fra det ser din liste da meget fornuftig ud. Men husk, at selv indenfor hvert enkelt punkt kan dukke tusind spørgsmål op. En Wested er ikke bare en Wested, en bagstrap er ikke bare en bagstrap osv.

Jeg har netop selv købt to skjorter af Magnoli, da det pt. er de mest KOTCS SA skjorter jeg kan finde. De er pengene værd, og jeg blev samlet kun opkrævet omkring 40,- for hver skjorte.

Handler man udenfor EU er det en rigtig god idé at kalkulere med beløb et stykke over det man lige regner med. Da jeg købte mine første Aldens i sin tid, havde jeg faktisk afsat 500,- til at returnere dem for, hvis de nu skulle byttes pga. størrelsen. Så der gik nogen tid før jeg havde fået sparet sammen til projektet. Til gengæld blev jeg glædeligt overrasket, da støvlerne passede i første forsøg. Med til den historie hører så også, at jeg opsøgte en ortopædskomager for at få taget nøjagtige mål af mine fødder, og han gjorde det ovenikøbet gratis :-)
Indy-K
Indy-K

Antal indlæg : 132
Fødselsdag : 30/07/60
Alder : 63
Lokation : Fyn
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.kentbovin.com

Tilbage til toppen Go down

Magnoli Clothiers og priser Empty Sv: Magnoli Clothiers og priser

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum