Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Filmhelte-event i City 2 EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Filmhelte-event i City 2 EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Filmhelte-event i City 2 EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Filmhelte-event i City 2 EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Filmhelte-event i City 2 EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Filmhelte-event i City 2 EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Filmhelte-event i City 2 EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Filmhelte-event i City 2 EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Filmhelte-event i City 2 EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Filmhelte-event i City 2

4 deltagere

Go down

Filmhelte-event i City 2 Empty Filmhelte-event i City 2

Indlæg  Bullwhip Tors Jan 01, 2009 10:10 pm

Bare et lille hint - et lille varsel på en begivenhed som nok bliver til virkelighed i City 2 i børnenes vinterferie i uge 7 og 8:

Jeg er samarbejder med City 2 om at lave et filmhelte-tema-event i vinterferien, hvor de bl.a. er interesseret i have folk med i diverse kendte filmkostumer.

Jeg regner selvfølgelig med at det er Filmheltenes Klub der skal stille op, så jeg er meget interesseret i at få at vide hvem der kunne tænke sig at være med, og i hvilke kostumer...

Det er bare en pejling, intet ligger fast endnu - mere info kommer senere...

Kh
Klaus Bullwhip


Sidst rettet af Bullwhipdk Ons Jan 14, 2009 7:00 pm, rettet 1 gang
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-event i City 2 Empty Sv: Filmhelte-event i City 2

Indlæg  Sty Fre Jan 02, 2009 12:05 am

Jeg elsker simpelthen at klæde mig ud, og kunne virkelig godt tænke mig at møde nogle af jer, så jeg er helt klart med Very Happy
ved dog ikke helt som hvad endnu :/
Sty
Sty

Antal indlæg : 73
Fødselsdag : 26/07/90
Alder : 33
Lokation : København V
Tilmeldt d. : 11/12/08

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-event i City 2 Empty Sv: Filmhelte-event i City 2

Indlæg  Ace Fre Jan 02, 2009 2:41 pm

Super med et film-team Klaus, jeg er måske også interesseret.

Hvilke dage er der tale om
Er der tale om betalt job eller noget vi gør for hyggens skyld eller andet godtgørende formål. ?

Ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-event i City 2 Empty Sv: Filmhelte-event i City 2

Indlæg  Bullwhip Ons Jan 14, 2009 7:08 pm

Nyt om filmhelte-event i City 2:

Det bliver ikke til noget i vinterferien. Men de er meget hooked på at lave noget med os. Der bliver nok nærmere tale om en weekend, fremfor en skoleferie. Måske op til sommerferien, måske i efteråret...? Hvem ved? Men jeg giver lyd i god tid så I alle kan nå at støve jeres kostumer af!

Jeg har selv: Indiana Jones, Stormtrooper, John McClane, Mad Max og Taxi Driver. Skriv gerne herunder hvilke kostumer du kunne tænke dig at vise dig i, og evt. hvis du har flere som du ikke vil have noget imod at lade andre optræde i. Så kan vi lige så stille danne os et overblik over hvor mange vi kommer og hvilke kostumer der er repræsenteret. Det siger sig selv at du ikke kan dedikere dig til at komme før du kender datoen, men jeg er nysgerrig på hvem der som udgangspunkt er interesserede...

Jeg vil som udgangspunkt gå ud fra at der bliver løn til alle, om ikke andet en symbolsk betaling, for ellers får de ikke særlig mange til at komme, og det bliver dermed en lidt tam event - de ønsker at det skal være stort og flot...

Der vil sikkert blive tale om flere aktiviteter til eventen, fx filmkavalkade i BioCity og diverse aktiviteter og workshops for piger og drenge, men lad os se hvad det udvikler sig til...

Kh
Klaus Bullwhip
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-event i City 2 Empty Sv: Filmhelte-event i City 2

Indlæg  Sty Tors Jan 15, 2009 1:35 am

Okay, det lyder ganske glimrende!
Hehe.. men "giver lyd i god tid så I alle kan nå at støve jeres kostumer af!".. for mit vedkommende er det mere nå at lave dem.

Planerne er indtilvidere at forhåbenligt at få lavet:
Zorgs receptionist - Det Femte Element
Alice - Resident evil
Leia - Star Wars

Det er indtilvidere planen, nu må vi se hvordan det vil gå, ellers har jeg allerede mit elskede Billy kostume fra Saw Smile
Sty
Sty

Antal indlæg : 73
Fødselsdag : 26/07/90
Alder : 33
Lokation : København V
Tilmeldt d. : 11/12/08

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-event i City 2 Empty Sv: Filmhelte-event i City 2

Indlæg  Gæst Tors Jan 15, 2009 1:54 pm

Damn, det er længe siden jeg så "Det Femte Element"... Kan godt huske receptionisten, men ikke kostumet i detaljer... Er der evt. et billede??
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-event i City 2 Empty Sv: Filmhelte-event i City 2

Indlæg  Sty Tors Jan 15, 2009 3:47 pm

har desværre lidt svært ved at finde et billede, får forhåbenligt snart taget mig sammen til at købe filmen og rigtigt undersøge kostumet.. men hun har kort lyseblåt hår og lyse blå dragt.
Mig og Morgans plan er at jeg laver receptionisten, og Morgan laver Zorg Very Happy
Sty
Sty

Antal indlæg : 73
Fødselsdag : 26/07/90
Alder : 33
Lokation : København V
Tilmeldt d. : 11/12/08

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-event i City 2 Empty Sv: Filmhelte-event i City 2

Indlæg  Gæst Tors Jan 15, 2009 7:36 pm

Hmm... Lyseblå siger du... Er de der stewardesser på "flyet" ikke også blå... Erindre svagt det blå hår... Ellers en rigtig god ide. Masser af billeder når i er færdige tak Very Happy
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-event i City 2 Empty Sv: Filmhelte-event i City 2

Indlæg  Sty Tors Jan 15, 2009 8:29 pm

Jo stewardesserne er også blåt klædt, og selvfølgelig skal der nok kommer billeder af resultatet, når vi når så langt ;D

Der er meget lidt receptioninst i disse klip, men det er vel bedre end ingenting, og bringer desuden dejlige minder og denne herlige film :3
elsker det her..
https://www.youtube.com/watch?v=krcNIWPkNzA
og meget lidt receptionist i starten her..
https://www.youtube.com/watch?v=H10zdd9t1tc&feature=related
Sty
Sty

Antal indlæg : 73
Fødselsdag : 26/07/90
Alder : 33
Lokation : København V
Tilmeldt d. : 11/12/08

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-event i City 2 Empty Sv: Filmhelte-event i City 2

Indlæg  Gæst Tors Jan 15, 2009 10:30 pm

Nå ja, nu kan jeg godt huske det... Og frisuren ser det ud til du har Very Happy .... Sejt...

Og filmen ER fantastisk - no doubt about it. Personligt er jeg ret vild med Ian Holm i den rolle...
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-event i City 2 Empty Sv: Filmhelte-event i City 2

Indlæg  Bullwhip Lør Jan 17, 2009 3:04 pm

Dejligt med alle de idéer, glæder mig til at se dem udvikle sig.

Lige en kedelig "voksen-bøvs" fra mig (af bitter erfaring):
Husk når i vælger at bruge en masse tid, energi og måske penge på et kostume; man KAN komme ud for at blive valgt fra til diverse arrangementer, hvor folk gerne vil have os til at komme og gå rundt i kostume. (Det skete for Double-0 Club da vi skulle i TV, alle 6 skurker. Så sagde de pludselig at de kun ville have fire, og så bad de om at 2 specifikke skurke ikke kom med, fordi de ikke var ikoniske eller kendte nok.)

Så man står nogle gange i et dilemma: Skal jeg lave et kostume som alle vil kunne kende og som vil skabe glæde i den brede pøbel (Spiderman, Indy, Lara Croft, Jack Sparrow, Batman, Jokeren, etc.)? Eller skal jeg vælge en karakter med et kostume som jeg elsker, men som kun mine nørdede venner vil kende og værdsætte?

Jeg ville ikke selv kunne genkende receptionist-oufittet fra 5. Element, uden en forklaring eller en mere kendt "ven" fra samme film ved sin side... Fuldstændig ligesom at Belloq, Marion eller Sallah er kun let genkendelige hvis de følges med Indy hele tiden...

Jeg skriver dette som et råd eller tankevækkende kommentar... Ikke som et surt opstød. Jeg kan bare se at det nogle gange har betydning til events - fx dem med betaling til deltagerne, så vil de have lov at vælge hvem der skal være med, og så bliver de mest ukendte valgt fra - ligegyldigt hvor godt det er lavet og hvor godt man faktisk ligner!

Men hvis man udelukkende gør det for hyggens skyld, for sig selv og de nærmeste venner, så gør man jo stadig bare lige det man vil, og det synes jeg personligt er rigtig fedt - at vi fx her på Filmheltenes Klub har en bred vifte af kostumer repræsenteret!

Keep up the good work!
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-event i City 2 Empty Sv: Filmhelte-event i City 2

Indlæg  Sty Lør Jan 17, 2009 5:05 pm

Kan sagtens se din pointe. Morgan og jeg har op til flere gange lavet kostumer bare for hyggens skyld, men vi laver dem også gerne for at deltage i konkurencer for at vinde en præmie, ikke for at blive betalt i forvejen. Razz
Selvfølgelig er fedest at kunne blive genkendt i sine kostumer, men til tider laver man også nogle mindre kendte, bare fordi man synes outfittet er sejt, har det nok sådan med receptioninsten.
Overvejede ellers at lave Leeloo, men bryder mig ikke synderligt om hendes tøj. (den der orange gummi sele ting er simpelhen for mærkelig, Shocked)
Hun kunne dog stadig overvejes senere..
Sty
Sty

Antal indlæg : 73
Fødselsdag : 26/07/90
Alder : 33
Lokation : København V
Tilmeldt d. : 11/12/08

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-event i City 2 Empty Sv: Filmhelte-event i City 2

Indlæg  Morgan Lør Jan 17, 2009 6:39 pm

@bullwip Ja, det er lidt af et dilemma man har der. Har også selv været ude for det engang hvor vi skulle lave japanske anime kostumer der skulle være med i en DR udsendelse. Havde også svært ved at finde ud af noget der var kendt nok og samtidigt havde en spændende kostume som vi havde lyst til at lave.
Nu laver jeg mest kostumer fordi det er sjovt, men som Sty også pointerede så deltager vi gerne i events hvori der ligger lidt mere prestige. Jeg synes personligt det er mega nice af have et kostume mange genkender, og man kan altid prøve at lave sit heltekostume lidt sejere end alle andres version. Wink
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Filmhelte-event i City 2 Empty Sv: Filmhelte-event i City 2

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum