Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Optagelse til Gun Barrel sequence i QOS, måske ?? EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Optagelse til Gun Barrel sequence i QOS, måske ?? EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Optagelse til Gun Barrel sequence i QOS, måske ?? EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Optagelse til Gun Barrel sequence i QOS, måske ?? EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Optagelse til Gun Barrel sequence i QOS, måske ?? EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Optagelse til Gun Barrel sequence i QOS, måske ?? EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Optagelse til Gun Barrel sequence i QOS, måske ?? EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Optagelse til Gun Barrel sequence i QOS, måske ?? EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Optagelse til Gun Barrel sequence i QOS, måske ?? EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Optagelse til Gun Barrel sequence i QOS, måske ??

4 deltagere

Go down

Optagelse til Gun Barrel sequence i QOS, måske ?? Empty Sv: Optagelse til Gun Barrel sequence i QOS, måske ??

Indlæg  Olyphant Ons Okt 08, 2008 1:03 am

Jeg tror ikke der er meget tvivl om det. Ser også ud til at være billeder der ikke skulle tages. Så guf.

Jeg har selv herunder lavet en gunbarrel i 3D. Dette er et screenshot efter et par timers arbejde. Jeg håber på at blive færdig med dette i løbet af nogle dage og klar til at lægge video ind. Desværre har jeg intet kamera, da jeg så vil prøve at få det til at funkere.

Det kunne være nogle af jer er med på ideen?

https://2img.net/r/ihimizer/img504/2640/barrelzf3.jpg
Olyphant
Olyphant

Antal indlæg : 59
Fødselsdag : 01/09/88
Alder : 35
Lokation : Århus
Tilmeldt d. : 17/09/08

Tilbage til toppen Go down

Optagelse til Gun Barrel sequence i QOS, måske ?? Empty Sv: Optagelse til Gun Barrel sequence i QOS, måske ??

Indlæg  DB5 Ons Okt 08, 2008 8:13 pm

Jeg har kamera, men ikke til at optage video med, som jeg tror er det du vil... ellers ville det se sejt ud med Double 0 clubben guys???? Eller er det for meget med Bad guys i gun barrel???

Ellers jeg er frisk på at tage nogle billeder her i weekenden, hvis der er stemning for det... (efter posten om lørdagen)
DB5
DB5

Antal indlæg : 196
Fødselsdag : 19/12/74
Alder : 49
Lokation : Virum
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.myspace.com/deetsmac

Tilbage til toppen Go down

Optagelse til Gun Barrel sequence i QOS, måske ?? Empty Sv: Optagelse til Gun Barrel sequence i QOS, måske ??

Indlæg  Olyphant Ons Okt 08, 2008 8:41 pm

Jep det var det jeg tænkte. Jeg overvejede selv det med skurkene, det var lige hvordan det skulle laves når vi snakker om flere personer. Men hvertfald vil jeg lave det med blod effekt selvfølgelig, og nok med Double-0 navnet der kommer frem. Jeg har fået tilføjet en masse og er igang med at lave den første video test;)
Olyphant
Olyphant

Antal indlæg : 59
Fødselsdag : 01/09/88
Alder : 35
Lokation : Århus
Tilmeldt d. : 17/09/08

Tilbage til toppen Go down

Optagelse til Gun Barrel sequence i QOS, måske ?? Empty Sv: Optagelse til Gun Barrel sequence i QOS, måske ??

Indlæg  Bullwhip Tors Okt 09, 2008 10:40 am

Hej alle.

Jo, det MÅ da næsten være gunbarrel de optager der!

Mht. Double-0 Club; det er desværre altid lidt af et projekt at stille med alle seks mand i kostumer, så det er ikke altid "bare lige". Men jeg kan sige at vi satser på at have opdateret vores kostumer til premieren på QOS, og vi HAR faktisk tænkt os at lave en fotosession samlet... Så vi giver bare lyd når vi nærmer os - sikkert inden for den næste måneds tid.

Tusind tak for interessen! Very Happy

Vi snax.
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Optagelse til Gun Barrel sequence i QOS, måske ?? Empty Sv: Optagelse til Gun Barrel sequence i QOS, måske ??

Indlæg  Olyphant Tors Okt 09, 2008 11:56 am

Ja det er jo lidt af et projekt at få alle samlet. Men jeg glæder mig da til at høre nemmere fra jer. Og håber i er med på ideen i fremtiden;)
Olyphant
Olyphant

Antal indlæg : 59
Fødselsdag : 01/09/88
Alder : 35
Lokation : Århus
Tilmeldt d. : 17/09/08

Tilbage til toppen Go down

Optagelse til Gun Barrel sequence i QOS, måske ?? Empty Sv: Optagelse til Gun Barrel sequence i QOS, måske ??

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum