Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Skal man gøre noget ved sin Raidersjakke? EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Skal man gøre noget ved sin Raidersjakke? EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Skal man gøre noget ved sin Raidersjakke? EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Skal man gøre noget ved sin Raidersjakke? EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Skal man gøre noget ved sin Raidersjakke? EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Skal man gøre noget ved sin Raidersjakke? EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Skal man gøre noget ved sin Raidersjakke? EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Skal man gøre noget ved sin Raidersjakke? EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Skal man gøre noget ved sin Raidersjakke? EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Skal man gøre noget ved sin Raidersjakke?

2 deltagere

Go down

Skal man gøre noget ved sin Raidersjakke? Empty Skal man gøre noget ved sin Raidersjakke?

Indlæg  Gæst Tirs Sep 16, 2008 4:02 pm

Hej Folkens!

Det er ved at være noget tid siden at jeg fik min Raiders-jakke (af hestehud) fra Wested. Nu er vejret imidlertid ved at være af en sådan karakter, at jeg også kan komme til at bruge den. I den forbindelse vil jeg bare lige høre om der er noget man bør gøre ved den, inden man begiver sig ud i regnen!? Skal man give den noget impregnering eller sådan noget? Eller er der nogle andre gode råd jeg bør forholde mig til, indn jeg tager jakken i brug for alvor?

VH
Emiliussen
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal man gøre noget ved sin Raidersjakke? Empty Sv: Skal man gøre noget ved sin Raidersjakke?

Indlæg  Ace Tors Sep 18, 2008 12:54 pm

Inden du begiver dig ud i din nye jakke vil jeg foreslå behandling med følgende midler som jeg selv og andre har brugt med stor succes.

Acetone - fjerner den blanke overflade på jakken og kan bruges til at flytte farve

Sandpapir - til at lave kunstigt slid på jakken, Undgå at lave ridser og cirkler, så kommer det til at se unaturligt ud.

Kattegrus - giver et flot støvet look på jakken

Mursten og sten - slag med musten giver nogle realiske buler i jakken.

Vand - gør jakken gennemblødt i vand (ikke varmt) og lad den tørre, så får man og pillet det nye look væk.

OBS, ovenstående er selvfølgelig kun hvis du ønsker det "rigitge" indy look Very Happy
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Skal man gøre noget ved sin Raidersjakke? Empty Sv: Skal man gøre noget ved sin Raidersjakke?

Indlæg  Gæst Lør Sep 20, 2008 10:59 am

Med andre ord skal man bare bruge den i al slags vejr cheers .... Eller?

VH
Emiliussen
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal man gøre noget ved sin Raidersjakke? Empty Sv: Skal man gøre noget ved sin Raidersjakke?

Indlæg  Kredepops Ons Dec 03, 2008 11:45 pm

Ja mand Very Happy - Jeg har haft min lambskin Raiders i snart 10 år, har aldrig påført den noget som helst beskyttelse af nogen slags og den ser stadig fantastisk ud, slidt, men fantastisk.
Kredepops
Kredepops

Antal indlæg : 279
Fødselsdag : 29/10/79
Alder : 44
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 22/05/08

http://www.chrisguldager.com

Tilbage til toppen Go down

Skal man gøre noget ved sin Raidersjakke? Empty Sv: Skal man gøre noget ved sin Raidersjakke?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum