Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Indiana Jones 5? - Page 4 EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Indiana Jones 5? - Page 4 EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Indiana Jones 5? - Page 4 EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Indiana Jones 5? - Page 4 EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Indiana Jones 5? - Page 4 EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Indiana Jones 5? - Page 4 EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Indiana Jones 5? - Page 4 EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Indiana Jones 5? - Page 4 EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Indiana Jones 5? - Page 4 EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Indiana Jones 5?

+8
Kredepops
Stigmata
scaramanga
DB5
Indy-K
Bullwhip
Blofeld
Ace
12 deltagere

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Jens_Hoppe Ons Mar 03, 2010 8:22 pm

Lyder super, bring 'em on! Smile
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Ace Ons Mar 03, 2010 10:06 pm

Hvis begge scripts bliver lavet samtidig er det meget tænkeligt at de også bliver filmet umiddelbart efter hinanden.

Her er lige et interview med manden. 10 spørgsmål.

Jeg kan godt lide der ingen tvivl er mht. hvem der skal have hatten på Indiana Jones 5? - Page 4 Icon_biggrin

http://www.time.com/time/video/player/0,32068,61786770001_1953871,00.html
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Ghost Rider Man Mar 15, 2010 10:34 pm

Vil dog sige, de skal til og igang, Harryson Ford bliver ikke ynger.

Og jeg synes han var ved og se lidt slidt ud i den sidste film vi så i rækken, men kunne være ok og se en indy film mere eller to, det kan man nok ikke få for meget af.
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Indy-K Tirs Mar 30, 2010 10:43 pm

Selv om Roger Moore i mine øjne var en perfekt James Bond i tiden, synes jeg alligevel ikke han skulle have lavet den sidste (From a View to a Kill) i 1985. Problemet med Bond er, at han helst skal være nogenlunde samme alder i alle film.

Samme problem har jeg slet ikke med Indy. Jeg er begejstret for KOTCS (muligvis som den eneste) og synes netop Indy tillader, at folk har den alder de har.
Dette er for mig et nøglepunkt i en evt. beslutning om flere film i serien. Jeg vil helt sikkert nyde den måde Indy kan blive ældre på, så længe han spilles af Harrison. Skulle man på et tidspunkt overveje en anden skuespiller til titelrollen, vil det være en helt anden sag, med mulighed for handlinger længere tilbage i tiden.
Det vil jeg nok lige se fungere før jeg tror det, men som en der er opvokset med Bond i alle udgaver, vil jeg lade tvivlen komme Indy til gode.
Indy-K
Indy-K

Antal indlæg : 132
Fødselsdag : 30/07/60
Alder : 63
Lokation : Fyn
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.kentbovin.com

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Ace Tirs Mar 30, 2010 10:54 pm

Du er ikke den eneste der kan lide KOTCS med Harrison i den fremskredne alder. Jeg synes det fungerer fint så længe at filmen følger med tidsmæssigt.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Ace Ons Jun 09, 2010 8:35 am

Så er der dukket et nyt Indiana Jones V rygte op på nettet.

Som altid er det svært at vurdere om der er hold i det eller ej.

Nyheden er bl.a. fundet følgende steder på nettet. Linkene kan indeholde spoilers, men der bliver ikke afsløret meget andet end Location, hvis man ellers skal tro rygtet.

SPOILERS

http://www.musicrooms.net/showbiz/8610-Harrison-Fords-Final-Outing-Indiana-Jones-Will-Emotional.html

http://www.aintitcool.com/node/45395

http://www.darkhorizons.com/news/17440/early-indiana-jones-5-rumors-
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Gæst Ons Jun 09, 2010 8:59 am

Hmm... Det lader til at Karen Allen talte sandt da hun sagde at du ville begynde at filme i 2011... Nice... Er især glad for det med at det ikke bliver lige så CGI-tungt som den sidste! HVIS det altså er rigtigt... Jeg stoler ikke helt på "a source"... Og så er det jo ikke ligefrem New York Times eller Newsweek der bringer nyheden...
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Ace Ons Jun 09, 2010 9:04 am

Emiliussen skrev: Og så er det jo ikke ligefrem New York Times eller Newsweek der bringer nyheden...

Rigtigt, men det er heller ikke Times og Newsweek der er først med den slags usikre nyheder. Det bliver næsten altid lækket til de små steder først.

Hvis det er rigtigt at de vil optage filmen allerede næste år, vil der helt sikkert snart komme mange flere informationer omkring det. Ligesom op til Indiana Jones IV.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Ace Ons Jun 09, 2010 9:27 am

Det lader til at rygtet er fup, i hvert fald hvis man skal tro denne nyhed her

Men det er interessant at læse Shia's opfattelse af hvad der gik galt med "Kingdom of the crystal skull"

http://www.thewrap.com/ind-column/indiana-jones-5-reportedly-set-bermuda-triangle-18166
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Morgan Ons Jun 09, 2010 9:18 pm

Det ville være fedt med et old-school action eventyr igen, uden 3D og uden overdrevet brug af cgi.
Synes også location virker rigtig spændende, håber det bliver til noget, for har altid elsket de lidt mystiske steder som Bermuda trianglen
Morgan
Morgan

Antal indlæg : 414
Fødselsdag : 27/12/85
Alder : 38
Lokation : Chinese Kunming
Tilmeldt d. : 14/12/08

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Just Indy Ons Jun 09, 2010 9:43 pm

hmmm... Indy til søs...? Ja det bliver nok sjovt Indiana Jones 5? - Page 4 Icon_biggrin

Hvis jeg husker rigtigt, kan man se i ekstra materialet fra war of the worlds at Spielberg siger at han er imod cgi og vil, så vidt muligt, filme tingene 'som de er'. Det kan man håbe på at holder stik hvis (når) de kaster sig over den næste film.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Ace Tors Jun 10, 2010 10:37 am

Jeg tror det bliver "hvis" de laver Indiana Jones V

Frank Marshall (producer på Indy filmene ) har lige skrevet følgende på sin Tvitter blog

"The rumor about INDY 5 is completely false. Nothing has changed, we are not shooting next year and still in the research phase... "


Indiana Jones 5? - Page 4 Icon_sad
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Gæst Tors Jun 10, 2010 1:04 pm

Hmm - CR*P.... Indiana Jones 5? - Page 4 Icon_mad Indiana Jones 5? - Page 4 Icon_cry
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Bullwhip Søn Jun 13, 2010 5:58 pm

Hvornår lærer folk, at man sjældent bør være i tvivl om rygterne er sande eller ej?! Rygter der kommer ud af det blå, plejer gerne at være falske. Hvem er den nye James Bond? Hvornår starter de med at filme Indiana Jones? Hvad handler plottet om? Oftest går producerne ud med en officiel pressemeddelelse, når de ønsker at offentliggøre noget... 9 ud af 10 rygter er oftest... rygter!!!

Jeg er træt af at spilde tiden med at læse alle mulige spekulationer på nettet... We will know soon enough. Selv hvis der var en ægte nyhed der blev lækket - hvad får man ud af at vide det en uge før alle andre?! Big deal! Det er ligesom at se en film før alle andre..... Wow! Et par dage efter har alle set den. Hvad fik man ud af det?

Undskyld mit sure opstød.... Skulle lige ud med det.

Fortsæt endelig spekulationerne uden mig, indtil vi får officielle facts på bordet. Wink Rolling Eyes
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Ace Søn Jun 13, 2010 6:45 pm

Ja, det er skam skide irriterende når et rygye viser sig at være usandt. For mit eget vedkommende synes jeg dog rygterne er interessante da de måske kan være den første spinkle indikation for om en film faktisk bliver lavet eller ej.

Jeg håber som en gal stadig på at de når at lave endnu en Indy film og jeg er måske naiv nok til at tro på rygterne indtil modsatte er bevist selv om jeg godt ved chancen for de holder kun er 10%. Det handler om at holde liv i drømmen lidt endnu ;-).
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Gæst Søn Jun 13, 2010 8:12 pm

Bullwhipdk skrev:Hvornår lærer folk, at man sjældent bør være i tvivl om rygterne er sande eller ej?! Rygter der kommer ud af det blå, plejer gerne at være falske. Hvem er den nye James Bond? Hvornår starter de med at filme Indiana Jones? Hvad handler plottet om? Oftest går producerne ud med en officiel pressemeddelelse, når de ønsker at offentliggøre noget... 9 ud af 10 rygter er oftest... rygter!!!

Jeg er træt af at spilde tiden med at læse alle mulige spekulationer på nettet... We will know soon enough. Selv hvis der var en ægte nyhed der blev lækket - hvad får man ud af at vide det en uge før alle andre?! Big deal! Det er ligesom at se en film før alle andre..... Wow! Et par dage efter har alle set den. Hvad fik man ud af det?

Undskyld mit sure opstød.... Skulle lige ud med det.

Fortsæt endelig spekulationerne uden mig, indtil vi får officielle facts på bordet. Wink Rolling Eyes

Ja, det var faktisk ret surt! Indiana Jones 5? - Page 4 Icon_wink Jeg må støtte mig til Ace hvad angår rygter om Indy 5 - ja, rygter om ALLE film.

For mig handler det ikke om at vide det før andre, eller være foran. Næh, det handler om at rygterne er, som også Ace skriver, med til at holde gang i håbet om at der kommer en film. Personligt håber jeg også meget på endnu en Indy, og jeg glæder mig som et lille barn hver gang der er noget der bare dufter svagt af en mulighed. Indiana Jones 5? - Page 4 Icon_biggrin

Helt ærligt tror jeg ikke der er ret mange der tænker: "uh uh, jeg vidste det før alle andre" - jo, journalister o.l. gør nok. De mennesker jeg møder, og snakker om film med, bliver bare glade for at høre at der måske er noget under opsejling. Og det er alt hvad jeg bruger rygterne til - at bevare håbet. At det så er Bull.... nåhja.... whipdk Indiana Jones 5? - Page 4 Icon_wink Indiana Jones 5? - Page 4 Icon_biggrin i 95 % af tilfældene, får mig ikke til at glædes eller håbe mindre.

Men jeg forstår såmænd godt hvis du ikke gider rygter. De kan faktisk også være lidt frustrerende, når de igen og igen lader til at være løgn.

Ja, det var bare lige det.

VH
Emiliussen
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Just Indy Man Jun 14, 2010 11:22 pm

Jeg vil prøve at skrive noget sammehængende, men er stadig træt efter køreturen fra Le Mans Indiana Jones 5? - Page 4 Sleep

Jeg synes man godt kan sammenligner disse 3 'perioder': Perioden hvor man vidste at Indy 4 kom; perioden efter Indy 4; perioden med rygter

Da man vidste at Indy4 kom var man over lykkelig fordi der var endnu en chance for at se manden med hatten.
Så er perioden efter Indty4, som nok er den dårligste. Der vidste man at (for nogens vedkommende) de havde fejlet. Serien var mere eller mindre død.
Så har vi rygterne. For mig at se er det næsten underordnet om der kommer film ud af det eller ej. (selvom det ville være fantastisk hvis der gjorde...) Men bare det at leve i uvished om der kommer en film til, er bedre end at leve med den viden at der ikke gør, plus at den sidste sucked...
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Ace Tirs Jun 15, 2010 8:55 am

Jeg synes mest, at den periode vi har nu, minder mest om perioden før vi vidste at Indy 4 kom. Et underligt tomrum. Vi ved de 3 store har snakket om at lave endnu en film, men der er endnu ikke komme noget konkret på bordet.

Jeg synes heller ikke man kan sammenligne med Bond filmene, da vi jo godt ved, at der nok skal komme endnu en Bond film engang. Uanset om det bliver med Craigh eller ej, eller om det bliver et andet selskab der skal lave filmene.

Jeg tror det er "game over" for Indiana Jones, hvis vi ikke vi får noget på bordet til næste år. Om serien fortsætte med en anden som Indiana Jones, kan vi jo kun spekulere på.

Som du siger Just Indy "bare det at leve i uvished om der kommer en film til, er bedre end at leve med den viden at der ikke gør"

I øvrigt synes jeg Indy 4 var en udemærket film.. Hrmf.. Indiana Jones 5? - Page 4 Icon_wink
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Jens_Hoppe Tirs Jun 15, 2010 9:25 am

Ace skrev:I øvrigt synes jeg Indy 4 var en udemærket film.. Hrmf.. Indiana Jones 5? - Page 4 Icon_wink
Også mig! Op på barrikaderne, kammerater! Smile
Jens_Hoppe
Jens_Hoppe

Antal indlæg : 105
Fødselsdag : 10/07/68
Alder : 55
Lokation : Frederiksberg
Tilmeldt d. : 12/08/09

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Just Indy Tirs Jun 15, 2010 10:56 am

Jens_Hoppe skrev:
Ace skrev:I øvrigt synes jeg Indy 4 var en udemærket film.. Hrmf.. Indiana Jones 5? - Page 4 Icon_wink
Også mig! Op på barrikaderne, kammerater! Smile
Det er kun godt at vi er så forskellige Indiana Jones 5? - Page 4 Icon_biggrin
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Just Indy Ons Aug 18, 2010 2:22 pm

Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Kredepops Ons Aug 18, 2010 3:02 pm

'Det bliver en blockbuster lavet på den gammeldags måde i stedet for alle de computereffekter, der var i den sidste film," siger kilden til Stuff.'

Hehe det sagde de også sidste gang Very Happy

men hvad fanden, jeg er sgu klar til en til!
Kredepops
Kredepops

Antal indlæg : 279
Fødselsdag : 29/10/79
Alder : 44
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 22/05/08

http://www.chrisguldager.com

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Gæst Søn Aug 22, 2010 12:14 pm

Hermed det nyeste omkring Indy 5:

http://www.showbizspy.com/article/210592/shia-labeouf-indiana-jones-5-will-be-crazy.html

“They’re script writing right now,” says Shia. “I got called into Steven’s office and he pitched a little bit to me and it sounds crazy, it sounds really cool.”

Det er da lidt godt nyt efter Frank Marshalls udmelding omkring det sidste rygte med Bermudatrekanten...

VH
Emiliussen
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Just Indy Søn Aug 22, 2010 12:59 pm

Bermudatrekanten... Det bliver spændende at se hvilket tvist de laver på denne myte. Men Indy til søs lyder knap så støvet og gritty som han plejer at være.
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Gæst Søn Aug 22, 2010 1:03 pm

Der bliver ikke lavet noget med Bermudatrekanten ifølge Frank Marshall. Det var et rygte der var oppe for noget tid siden, men det blev manet i jorden ret hurtigt.

Nej, det der er godt nyt, er at de er i gang med manuset - det sagde Frank Marshall nemlig også at de ikke var, da det andet rygte dukkede op.

VH
Emiliussen
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indiana Jones 5? - Page 4 Empty Sv: Indiana Jones 5?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum