Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Tomb Raider - kommer der flere film?! EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Tomb Raider - kommer der flere film?! EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Tomb Raider - kommer der flere film?! EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Tomb Raider - kommer der flere film?! EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Tomb Raider - kommer der flere film?! EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Tomb Raider - kommer der flere film?! EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Tomb Raider - kommer der flere film?! EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Tomb Raider - kommer der flere film?! EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Tomb Raider - kommer der flere film?! EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Tomb Raider - kommer der flere film?!

4 deltagere

Go down

Tomb Raider - kommer der flere film?! Empty Tomb Raider - kommer der flere film?!

Indlæg  Bullwhip Tors Okt 04, 2007 3:40 pm

Er der nogen der ved noget om det?

Lara Croft må jo nok siges at være dronningen over alle filmheltinder!!! Indy's kvindelige sidestykke!

Og i min verden er hun så skarpt efterfulgt af Catwoman - altså Michelle Pfeiffers Catwoman - Gud forbyde at nogen nævner Halle Berry!. Mad
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Tomb Raider - kommer der flere film?! Empty Sv: Tomb Raider - kommer der flere film?!

Indlæg  Gæst Tors Okt 04, 2007 8:58 pm

Nej nej... kunne ikke drømme om at nævne at Halle Berry skulle være en bedre Catwoman end Michelle Pfeiffer... Nææ men Halle Berry er en rigtig god Bond Pige... AAAaarrgghhhhhhhhhhhhhhhh.... drunken
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tomb Raider - kommer der flere film?! Empty Sv: Tomb Raider - kommer der flere film?!

Indlæg  Ace Tors Okt 04, 2007 9:40 pm

Hvad er der galt med Halle Berry. Jeg synes hun gjorde det okay i X-men som storm. Men det er vist det forkerte forum at snakke om det.
Ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Tomb Raider - kommer der flere film?! Empty Sv: Tomb Raider - kommer der flere film?!

Indlæg  Hudson Fre Okt 05, 2007 10:37 am

Jeg tror primært det var i Catwoman-sammenhænge at man ikke måtte nævne Halle's Berries.

Men hey, hun er Oscarvinder! Det er da garanti for kvalitet. Rolling Eyes

- Jonas
Hudson
Hudson

Antal indlæg : 86
Fødselsdag : 16/02/76
Alder : 48
Lokation : LV-426
Tilmeldt d. : 02/10/07

http://www.duck.dk

Tilbage til toppen Go down

Tomb Raider - kommer der flere film?! Empty Sv: Tomb Raider - kommer der flere film?!

Indlæg  Gæst Fre Okt 05, 2007 1:09 pm

Syntes faktist Halle Berry var en rigtig god Storm i X-Men og jo hun var intet mindre end suveren i Monsters Ball, men har godt nok også påtaget sig nogle dårlige roller i film der floppede... Deriblandt Catwoman. Neutral
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tomb Raider - kommer der flere film?! Empty Sv: Tomb Raider - kommer der flere film?!

Indlæg  Ace Fre Okt 05, 2007 1:30 pm

Enig, sådan er livet jo nok for de fleste skuespillere. Det er nok kun få der kan vælge og vrage hvilke roller de vil have.

Selv Harrison Ford har jo også haft mindre gode roller i film som vi nok godt kunne være foruden, Hollywood Cops bl.a.

Nå, tilbage til emnet "nye tombraider film" Jeg kan fornemme at vi er skredet ud over grænsen her.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Tomb Raider - kommer der flere film?! Empty Sv: Tomb Raider - kommer der flere film?!

Indlæg  Gæst Tors Jul 31, 2008 11:44 pm

Skal man tro på disse artikler:

www.darkhorizons.com/news06/060420l.php
www.tombraiderchronicles.com/trmovie3/index.html

Lader det jo til at der gør. Men de er forholdsvist gamle (fra 2006), så mon ikke der er gået noget galt i processen. Til gengæld ved jeg at der d. 19. november er release på det nye Tomb Raider spil til bl.a. PS3. Se trailer her:

http://www.gametrailers.com/player/37015.html

VH
Emiliussen
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tomb Raider - kommer der flere film?! Empty Sv: Tomb Raider - kommer der flere film?!

Indlæg  Ace Tirs Aug 12, 2008 8:38 am

BT bragte lige en artikkel om den der måske skal være den nye Lara Croft og efter billederne at dømme klæder hun kostumet ganske godt så hun har da bestemt en chance :-)

Se billederne: Den nye frække Lara Croft

Angelina Jolie brød for alvor igennem som action-heltinden Lara Croft. Nu står sexede Alison Carroll på spring til at overtage rollen.




11. august 2008, 12:46
Opdateret den 11. august 2008, 14:54 Af MIA TULLBERG, mht@bt.dk Den 23-årige Alison Carroll fra London har allerede besluttet, hvad hendes første mission skal være: At finde sig en mand! Og hvis man skal dømme efter de flotte billeder af Angelinas efterfølger burde det projekt ikke blive særlig svært.

SE DE FLOTTE BILLEDER HER

Mandag blev det offentliggjort, at den smukke single-pige skal lægge ansigt og krop til Tomb Raider cyber-baben og dermed være Lara Crofts ansigt uadtil.

Ifølge The Sun konkurrerede hun med over hundrede andre piger, der alle kæmpede om at få lov til at være den nye Lara.

Alison Carroll kan nu glæde sig til at rejse verden rundt og møde fans af det populære computer spil og fremvise diverse stunts fra spillet.

- Jeg er single og jeg vil bare have det sjovt. Jeg leder ikke efter et langvarigt forhold. De fleste mænd kan alligevel ikke følge med i mit tempo, siger hun til The Sun og tilføjer:

- Mon ikke min rolle som den mest sexede 'spil-heltinde' nogensinde, vil resultere i et par dates?

Allerede lidt af en action-pige

Alison følger i fodsporene på modellerne Nell McAndrew og Lucy Clarkson, der begge to røg til tops på stjernehimmelen ved at spille rollen som den sexede arkæolog.

Rollen blev senest udfyldt af Karima Adebe, der tidligere arbejdede som ekspedient i en tøjbutik.

- Det føltes så godt da jeg tog kostumet på første gang. Jeg følte mig med det samme som en stærk kvinde, en rigtig action-heltinde, siger Alison.

Og noget kunne tyde på at Alison allerede før hun påtog sig rollen er besiddelse af nogel af de kvaliteter en action heltinde skal have.

Den smukke kvinde - der indtil for nylig var at finde bag disken i en reception i en golf klub - afslører at hun for kort tid blev låst inde i sin lejlighed. Det skete den samme dag, hvor hun skulle til et vigtigt møde med producenterne bag spillet. Derfor var hun nødt til at kravle ud af sit vindue for at nå frem til mødet i tide.

- Jeg bor på første sal og havde fået låst mig selv inde. Den eneste vej ud var gennem altandøren i rigtig Lara Croft stil, fortæller hun.

- Jeg smed min taske ned først og så kravlede jeg over hegnet på altanen og videre ned til et stakit hvorfra jeg så kunne springe ned på jorden, siger hun.

Lige nu gemmengår Alison kurser i akæologi og håndtering af våben så hun rigtig kan falde ind i rollen og være klar til at lancere det sidste nye spil: 'Tomb Raider: Underworld title', der kommer d. 21. november.

- Jeg træner seks dage om og jeg ved ikke, hvad der var mest skræmmende: at lære at skyde, eller speed-kurset i akæologi, siger Alison, der beskriver sig selv som værende meget eventyrlysten.

- Rollen indeholder alt en mand kunne ønske sig af en kvinde og alt hvad en kvinde kunne ønske at opnå som kvinde, siger hun og understreger:

- Jeg glæder mig helt vildt til at spille rollen.

SE DE FLOTTE BILLEDER HER
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Tomb Raider - kommer der flere film?! Empty Sv: Tomb Raider - kommer der flere film?!

Indlæg  Bullwhip Tirs Aug 12, 2008 10:27 am

Jeg er ret sikker på at denne nye pige ikke er den nye "film-Lara Croft"... Det er jo almindeligt at de udnævner en ny ung model til at være "den nye Lara Croft" når et nyt spil skal promoveres, og så tager hun rundt i verden på messer og foto-shoots... Men der er ikke forbindelse til filmene. Der har været mindst 5-6 "officielle Lara Crofts" i de sidste 10 år...
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Tomb Raider - kommer der flere film?! Empty Sv: Tomb Raider - kommer der flere film?!

Indlæg  Gæst Tirs Aug 12, 2008 2:56 pm

Jamen så: dobbelt øv - ingen ny film, og ingen ny Lara.... Men fandt da lige en video med den nye Lara her:

http://www.spike.com/video/meet-new-lara-croft/3019581
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tomb Raider - kommer der flere film?! Empty Sv: Tomb Raider - kommer der flere film?!

Indlæg  AngelboCroft Søn Mar 04, 2012 6:08 pm

De har snakket om da gerne vil lave en film til, og at Kim Kardashian skal spille hende, nu da Angelina ikke vil lave flere Tomb Raider film.. Men jeg håber virkelig IKKE at hun kommer til at være den næste Lara -.- Sad
Men ellers syntes jeg det lidt rodet at finde ud af... Jeg bliver helt forvirret når jeg søger på nettet om der kommer flere film Smile
AngelboCroft
AngelboCroft

Antal indlæg : 10
Fødselsdag : 16/12/94
Alder : 29
Lokation : Fyn, Denmark
Tilmeldt d. : 04/03/12

https://www.facebook.com/C.Angelbo

Tilbage til toppen Go down

Tomb Raider - kommer der flere film?! Empty Sv: Tomb Raider - kommer der flere film?!

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum