Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Gode input til siden EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Gode input til siden EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Gode input til siden EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Gode input til siden EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Gode input til siden EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Gode input til siden EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Gode input til siden EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Gode input til siden EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Gode input til siden EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Gode input til siden

+2
Bullwhip
Ace
6 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Gode input til siden Empty Gode input til siden

Indlæg  Ace Man Okt 01, 2007 8:34 am

Hej
Så er Filmheltenes klub åbnet for indput.
I denne tråd kan jeg godt bruge indput til hvordan siden bedst struktureres. Skal vi have James Bond og Indy mere adskilt i 2 forums med en masse sub-kategorier under hver, eller kan det der pt. er sat op bruges.

Hvis der er nogen der er fikse med photoshop, kan siden også godt bruge et flot top-banner som viser at det her er stedet for Bond og Indy fans.

Der bliver også brug for nogle flere admins samt moderatorer, så hvis I har insteresse i at administrerer nogle kategorier så sig endelig til.

Med venlig hilsen
Ace
Jan Christiansen


Sidst rettet af Man Okt 01, 2007 12:10 pm, rettet 1 gang
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Bullwhip Man Okt 01, 2007 12:04 pm

Ser fint ud! Tror trods alt ikke vi kan bære et separat forum for hver filmhelt her i lille DK. Ideen med Filmheltenes Klub er jo præcis at lave et bredt, men samlet forum for vores yndlingshelte...

007 og Indiana Jones er jo nok top-scorere på filmfans' liste, men jeg ved ikke om de skal favoriseres frem for andre... Jeg synes folk skal føle sig inviteret til præcis dem de ønsker... Det kunne være at vi skulle oprette til Batman, Spiderman, Superman, Die Hard, Star Wars, Alien, Mad Max, Tomb Raider - Lara Croft, Pirates of the Carribean, osv, og så se om de bliver brugt...? Fremfor at putte "alle de andre" i samme kategori... Men som nævnt er jeg ikke den store forum-haj endnu, så jeg ved ikke hvad der er mest praktisk...

Det er godt at vi anerkender forskellige folks interesse-indfaldsvinkler på tværs af filmene, så det ikke bliver en overordnet film-interesse man plører rundt i... Så samlere (indkøb af merchandise), kostume-skabere ("aktive" der går udklædte til conventions og summits) og Prop-magere (der selv bygger ting) ved hvor de skal gå hen, Der er meget forskellige områder, og det er ikke sikkert alle folk gider dyrke alting...

Men det åbner for problemet; skal man så diskutere fx James Bonds ur under "Merchandise" eller "James Bond"? Og går Indy's outfit og gear ind under "Indiana Jones" eller "Kostumer"?

Nogen tanker på det?!

KH
Indy
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Ace Man Okt 01, 2007 8:59 pm

Klaus, du har ret i meget af det du siger. Man skal selvfølgelig ikke favorisere Indy eller Bond frem for andre film.
Men, nu kommer det (keep your eyes shut Marion) Jeg synes måske lige vi skal vente og se hvor mange der tilslutter sig vores side over et par uger inden vi opretter ekstra forums. Det kan altid laves hvis interessen er der.

Jeg har dårlig erfaring med hjemmesider hvor der er mange tomme kategorier ingen poster indlæg i, så hellere have en overskuelig side med forums hvor der er aktivitet lige fra starten. Pyt med at det måske er lidt rodet i starten, det vigtigst er at folk besøger siden og skriver noget.

Vi må nok også erkende at langt de fleste af dem vi regner med tilslutter sig siden, enten er Bond eller Indyfans. Men kommer der 10 Harry Potter fans opretter vi selvfølgelig et selvstændigt forum til dem.

Indtil videre mener jeg godt at vi kan have fælles Props, Merchandise, og Begivenhedsforum for alle film. Man kan jo f.eks. når man opretter en ny tråd navngive emnet med med Star Wars summit el.lign.

Bliver siden den store succes vi forventer, skal der laves en total omlægning. Så bør vi have en Props, summit, Kostume, merchandise sektion osv. under hver film-kategori.

Håber vi får nogle flere synsvinkler på sagen

Ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  K on the Run Man Okt 01, 2007 9:58 pm

Jeg er også tilhænger af naturlig vækst, der skal nok komme forums hvis der interesse nok.

Mvh.
Kim
K on the Run
K on the Run

Antal indlæg : 96
Fødselsdag : 13/07/64
Alder : 59
Lokation : København
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.adventurebilt.com

Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Just Indy Tirs Okt 02, 2007 8:26 pm

Af frygt for at lyde gentagende så synes jeg netop det er bedst at starte med det vi har snakket om, nemlig indy og bond forum, og i det hele taget ting VI kender og interesser os for. Men fordi at ideen lyder på at få et forum der spænder vidt og bredt, så tror jeg at folk melder sig til efterhånden.

(tak iøvrigt, K on the run, for klassebillede ideen, jeg har jo ikke andet...)

Hilsen
Just Indy / Thorvaldur
Just Indy
Just Indy

Antal indlæg : 355
Fødselsdag : 20/06/74
Alder : 49
Lokation : Ishøj
Tilmeldt d. : 02/10/07

Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Gæst Ons Okt 03, 2007 11:08 am

Hey...
Slår mig ind på samme spor som Klaus (Bullwhipdk) om et bredt "spectre" af helte uden at låse os fast på Indiana Jones eller James Bond selv om de nok er dem der står os nær...
Jeg kunne f.eks. foreslå et forum med Superhelte, det skulle i så fald være dem i DC´s univers: Superman - Batman - Lynet - JLA - OSV.
Samt Marvel´s: Spiderman - X-Men - Fantastiske 4 - Hulk - OSV.
Det er nogen der der både var, er og kommer til at være aktuel på det store filmlærred i en nær fremtid og der er tegneseriene, historiene, tegnerne osv...
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Ace Ons Okt 03, 2007 11:44 am

Okay, lad os nu sige at vi åbnet forumet op for alle filmhelte 100%. Hvordan griber vi det praktisk an. Jeg kunne godt bruge et forslag som vi kan prøve at strukturere siden efter.

Skal vi flyttte Indy og Bond til en stor kategori "Filmhelte" hvor vi på forhånd et forum til hver af dem vi mener skal med i?

Skal vi fjerne, props, merchandise, stunts fra forsiden og så lægge dem ind under hver enkelt filmforum sammen med f.eks. et kostume-forum ?

Kom gerne med en konkret struktur, så kan vi afprøve det og se hvordan det virker og holde en online afstemning på siden hvor vi tager stilling til om vi vil beholde det nye, ændre noget eller bliver ved det gamle.

Ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Gæst Ons Okt 03, 2007 8:02 pm

Som udgangspunkt syntes jeg at det fungere fint som det gør... Rigtigt godt arbejde Ace cheers

Du skriver (Ace) "Skal vi flyttte Indy og Bond til en stor kategori "Filmhelte" hvor vi på forhånd et forum til hver af dem vi mener skal med i?" - Er det ikke det vi allerede har, jeg mener, vi har Filmheltnes klub side med forskellige fora en til Indiana en til Bond og så foreslår jeg en med Superhelte.
Jeg ved dog ikke om man kan lave to under fora under forumet Superhelte, Et til DC og et til Marvel...?

Om vi Skal vi fjerne, props, merchandise, stunts fra forsiden og så lægge dem ind under hver enkelt filmforum... Tja hvis du spørger mig syntes jeg det er godt som det er, men igen jeg har ikke den store erfaring i at bygge et forum op.

VH
Kal-El
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Bullwhip Ons Okt 03, 2007 10:18 pm

Jeg synes også det er fint som det er... ingen grund til at fjerne noget... Men god ide at tilføje Superhelte som en fællesgenre for alle superhelte, som jo er en genre for sig selv... Hvis I spørger mig, så er jeg ret ligeglad hvem der ejer rettighederne til de enkelte superhelte, så lad os bare holde os til ét forum for dem, DC or Marvel.

Mht. kostumer, så synes jeg som tidligere nævnt, at det er et område på lige fod med merchandise-samling og prop-making, som burde have sit eget forum...
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Gæst Tors Okt 04, 2007 8:21 am

Jo jo... Lad os holde superheltene under et telt, den er jeg helt med på. Surprised

Men når det så er sagt så er der stor forskel på om det er DC eller Marvel (måske ikke så meget som det har været før i tiden).
Men aligevel, der ligger en del fight op i gennem tiden om man var til det ene eller andet... For lige at slutte den af, kan det da nævnes at "yours truly" har sin sympati hos DC.
Man har dog set flere og flere eksempler på at de to universer er blevet assimileret i nyere historier hvilket faktisk har været yderst vellykket, og nogle er gået hen og blevet rene klasikker F.eks. Superman vs Spider-Man eller Batman vs Hulk, Helt klart en af mine ynglings album, fantastisk tegnet af en af de helt store kunstner - Neil Adams og med en fremragende historie...

Jo, men det er så nogen af de ting man kan tage op i et forum om superhelte... Smile

Kal-El
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Ace Tors Okt 04, 2007 8:54 am

Hej Chleve / Kal-El og velkommen til vores nye samlingsted på nettet.

Jeg tilføjer lige et "Kostume" forum til forsiden vi skal bare lige være på det rene med hvad vi så putter deri, og vil det så siger at vi ikke kan diskuttere kostumer inde under Indiana Jones og bond forums ?

Ang. et superhelte forum synes jeg det er en god idé. Vi kan f.eks. laver en kategori under en overordnet kategori "Film og helte" til Superhelte hvor vi yderligere kan dele den op i 2 forums. En til hhv. DC og Marvel.

Jeg laver en prøve på dette i dag på siden så vi kan se hvordan det vil virke.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Gæst Tors Okt 04, 2007 9:26 am

Sidder her på ensomhedens fort og kikker med beundring på hvad du tryller frem Ace... cheers
Syntes det ser rigtigt godt ud.

Kal-El
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Bullwhip Tors Okt 04, 2007 11:44 am

Ace skrev:Jeg tilføjer lige et "Kostume" forum til forsiden vi skal bare lige være på det rene med hvad vi så putter deri, og vil det så siger at vi ikke kan diskuttere kostumer inde under Indiana Jones og bond forums ?

Hej Ace.

Vi har det samme overordnede "problem" med både kostumer, stunts og FX, merchandise og prop-making... Vil det sige vi ikke kan diskutere stunts under James Bond, eller at vi ikke kan diskutere merchandise-køb under Superhelte eller prop-making under Indy?

Jeg synes dog stadig det er dejligt at kunne gå ét sted hen for at læse om én interesse... Hvis jeg fx skal købe noget merchandise over nettet, så kan det godt være jeg både køber Indy, Bond og Star Wars-ting samme sted, og mon ikke mange af teknikkerne og de gode råd omkring Indy-kostume- og props-building også kan bruges til både Bond- og Star Wars-props-byggere....? osv.

Det vil måske hænde at de overlapper lidt, men... det ser vi på...

Så kan vi jo diskutere og dele filmenes handlinger, karaktertræk, produktionsnyheder, trivia osv under de specifikke filmhelte-forums...

Alt i alt kører det sgu godt fremad...

Skal vi have et Star Wars-forum? Personligt er Bond, Indy og SW mine tre grundpiller! Smile

Klaus / Bullwhipdk
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Hudson Tors Okt 04, 2007 12:15 pm

Klassisk krydsrefereret kategoriseringsproblem. Smile

En kategorisering efter helte virker logisk, men som Klaus siger, underkategorierne "effects", "stunts", "props", "costumes" osv går jo på tværs af alle helte-kategorierne.

Så skal man sige:

Kode:
- Bond
  - Stunts
  - Effects
  - Props
- Star Wars
  - Stunts
  - Effects
  - Props
- Indiana Jones
  - Stunts
  - Effects
  - Props

Så skal man jo lede igennem et forum pr. helt/film hvis man f.eks. vil læse effects-artikler. Det synes jeg ikke er fedt, så hellere:

Kode:
Film og helte:
- Bond
- Star Wars
- Indiana Jones

Fælles:
- Stunts
- Effects
- Props

(som det er nu)

Der er ikke nogen "magisk" løsning der kategoriserer det hele perfekt, for så skulle man kunne markere indlæg med flere kategorier "Indy + stunts", og når man så logger ind for at læse artikler, kunne man så vælge om man ville se alle "Indy"-artikler, eller alle "Stunt"-artikler osv. Ligesom når man i en fil-mappe klikker på "dato" eller "navn"-fanen for at ændre sorteringen. Det lader sig bare ikke rigtig gøre i et fast kategoriseret forum.

Jeg synes det nuværende sortering er helt fin, og vi er jo lige startet, så vi drukner nok ikke i artikler lige nu. Og hvis det så viser sig at der er et board der bliver rodet til med forskellige kategorier, så må man splitte det op.

Hygge,
- Jonas
Hudson
Hudson

Antal indlæg : 86
Fødselsdag : 16/02/76
Alder : 48
Lokation : LV-426
Tilmeldt d. : 02/10/07

http://www.duck.dk

Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Gæst Tors Okt 04, 2007 12:30 pm

Bullwhipdk Skriver:

"Jeg synes dog stadig det er dejligt at kunne gå ét sted hen for at læse om én interesse... Hvis jeg fx skal købe noget merchandise over nettet, så kan det godt være jeg både køber Indy, Bond og Star Wars-ting samme sted, og mon ikke mange af teknikkerne og de gode råd omkring Indy-kostume- og props-building også kan bruges til både Bond- og Star Wars-props-byggere....? osv."

"Skal vi have et Star Wars-forum? Personligt er Bond, Indy og SW mine tre grundpiller!"

Jeg er enig.


Satipo skriver:

"Jeg synes det nuværende sortering er helt fin, og vi er jo lige startet, så vi drukner nok ikke i artikler lige nu. Og hvis det så viser sig at der er et board der bliver rodet til med forskellige kategorier, så må man splitte det op."

Der er jeg også enig

Kal-El
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Ace Tors Okt 04, 2007 12:35 pm

Okay, Jeg har hermed tilføjet Star Wars, da jeg er sikker på det er et hit hos mange af os.

Vi beholder Props, Stunts, Merchandise og kostume, som fælles forum på forsiden. Jeg kan også godt lige det med at man kan falde over indlæg som alligevel er interessant, selvom det måske ikke lige var det indlæg man var gået ind for at læse.

I øvrigt tak til Satipo for dit bidrag til sagen.

Ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Hudson Tors Okt 04, 2007 4:09 pm

Jeg vil så også foreslå at have tegneseriehelte i samme forum, og ikke dele op i Marvel/DC. Smile
Hudson
Hudson

Antal indlæg : 86
Fødselsdag : 16/02/76
Alder : 48
Lokation : LV-426
Tilmeldt d. : 02/10/07

http://www.duck.dk

Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Bullwhip Tors Okt 04, 2007 4:56 pm

Tak, JonaSatipo, fordi du svarer på min kommentar fra "Superhelte/DC", som jo nok burde være posted her...

Ace... Er det muligt at udbygge profilerne så man kan udfylde flere ting om sig selv? Jeg tænkte at det kunne være sjovt hvis man kunne offentliggøre sin top-ti over ens favorithelte (jeg elsker top-lister! Laughing ). Så kunne man læse alle de andres lister og dermed lærer vi hinanden bedre at kende... Bare en idé... Idea
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Ace Tors Okt 04, 2007 5:19 pm

Bullwhipdk skrev:Tak, JonaSatipo, fordi du svarer på min kommentar fra "Superhelte/DC", som jo nok burde være posted her...

Ace... Er det muligt at udbygge profilerne så man kan udfylde flere ting om sig selv? Jeg tænkte at det kunne være sjovt hvis man kunne offentliggøre sin top-ti over ens favorithelte (jeg elsker top-lister! Laughing ). Så kunne man læse alle de andres lister og dermed lærer vi hinanden bedre at kende... Bare en idé... Idea

Vi er desværre begrænset lidt mht. opbygningen af de enkelte felter. Men, man kan f.eks. tage felter Humor i profilen og rettet teksten til "favoritfilm" hvor man så skal skrive noget på den linie. Men nogen super løsning er det ikke ligefrem.

Ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Bullwhip Tors Okt 04, 2007 5:29 pm

Jeg har udskiftet min tekst til mine yndlingshelte... Er det ikke sjovere og bedre info end "Humor", hvis vi skriver "Yndlingshelte"?

Og så synes jeg vi bør vælge dansk eller engelsk som sprog på vore profiler, istedet for blandingen, men det er bare en detalje...
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Ace Tors Okt 04, 2007 5:51 pm

Der sikkert mange "nice to have" ting i starten. Jeg tror vi vil se på dem hen ad vejen. Måske kan vi løse nogle af dem på andre måder en dem der falder os først for her i starten.

Måske burde vi også have et "off-topic" eller "udenfor emne" forum til alt det der falder udenfor kategorierne:
Eks.:
Indiana Jones på DR 1 i aften kl.20.00
BullWhip har fået en lille !
Hvad er dine top 10 favoritfilm
osv.

Hvad synes I om den idé ?

Ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Gæst Fre Okt 05, 2007 10:19 am

Joo, sådan som jeg ser det er det en form for opslagstavle, hvorfor ikke Smile
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Indy-K Fre Okt 05, 2007 12:40 pm

Hej allesammen,

- Hvis ikke den med at lave et nyt hoved til siden er taget af en anden, så vil jeg da godt lege lidt med idéen.

Mvh
Indy-K
Indy-K
Indy-K

Antal indlæg : 132
Fødselsdag : 30/07/60
Alder : 63
Lokation : Fyn
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.kentbovin.com

Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Ace Fre Okt 05, 2007 1:32 pm

Indy-K skrev:Hej allesammen,

- Hvis ikke den med at lave et nyt hoved til siden er taget af en anden, så vil jeg da godt lege lidt med idéen.

Mvh
Indy-K

Hej Kent og velkommen til. Godt at have dig med her på "Filmheltenes Klub"

Du må hellere end gerne se på et nyt hoved til siden.

Ace/Jan
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Ace Man Okt 08, 2007 10:33 pm

Kal-El skrev:Joo, sådan som jeg ser det er det en form for opslagstavle, hvorfor ikke Smile

Off-Topic er hermed oprettet.
Stedet kan bruges til alt der falder udenfor de oplistede kategorier. Eksempelvis. hyggesnak, velkomsthilsner, køb/salg/bytte annoncer, meddelelser osv.

Ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Gode input til siden Empty Sv: Gode input til siden

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum