Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Fuglsang søger udklædte til to begivenheder EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Fuglsang søger udklædte til to begivenheder EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Fuglsang søger udklædte til to begivenheder EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Fuglsang søger udklædte til to begivenheder EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Fuglsang søger udklædte til to begivenheder EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Fuglsang søger udklædte til to begivenheder EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Fuglsang søger udklædte til to begivenheder EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Fuglsang søger udklædte til to begivenheder EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Fuglsang søger udklædte til to begivenheder EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Fuglsang søger udklædte til to begivenheder

2 deltagere

Go down

Fuglsang søger udklædte til to begivenheder Empty Fuglsang søger udklædte til to begivenheder

Indlæg  ZallyAward Man Jul 23, 2012 5:20 pm

Kære Filmhelte!

Vi har brug for hjælp af nogle udklædnings-glade personer i butikken Fulgsang og Co. (www.fuglsang.biz)!

Først og fremmest søger vi en gruppe, der har lyst til at dele flyers ud over nogle dage i juli og august. Der er tale om en eller flere eftermiddage i nogle timer ad gangen - men det aftaler vi nærmere, alt efter hvor meget I kan. I får natuligvis også noget for det, i form af et gavekort eller noget rabat, alt efter aftale. I er mere end velkomne til at tage jeres egne kostumer med, men det er også muligt at låne i butikken.
Så hvis I har lyst til at sprede lidt god stemning i København over nogle eftermiddage i den kommende tid, så må I meget gerne kontakte mig hurtigst muligt! I behøver ikke tilmelde jer som gruppe - er du en enkel-person der gerne vil deltage, sammensætter vi bare en gruppe af de tilmeldte. ;o)

Derudover søger vi også særligt to service-mindede personer, der har lyst til at repræsentere butikken til forhandler-messen "Formland 2012" i Herning i dagene 9.-12. august (læs mere her: http://www.formland.com/). I vil stå for at tiltrække folk til vores stand, hvor en række produkter vil være repræsenteret og der vil være mulighed for at skænke drikkevarer til de besøgende. I vil naturligvis få oplæring i alt det I skal vide for at kunne besvare folks spørgsmål. Tjansen er ulønnet, men alt er betalt (rejsen, kost og logi) og I vil få en gave som tak for hælpen (i form af gavekort, rabat eller muligvis et honorar), alt efter aftale. Derudover vil I selvfølgelig også få oplevelsen af at deltage i en messe, som kun forhandlere har adgang til og hvor talrige produkter vil være repræsenteret. Her vil det igen være muligt at låne kostumer af butikken, men I må også meget gerne tage jeres egne med. Så hvis det lyder som noget for jer, så kontakt mig gerne, hurtigst muligt!

Rigtig god sommer, allesammen! Jeg glæder mig til Skurke- og Helte-festen!

Mange hilsner,
Sally
ZallyAward
ZallyAward

Antal indlæg : 88
Fødselsdag : 29/11/88
Alder : 35
Lokation : Kastrup, Denmark
Tilmeldt d. : 13/12/09

http://vimeo.com/7927749

Tilbage til toppen Go down

Fuglsang søger udklædte til to begivenheder Empty Sv: Fuglsang søger udklædte til to begivenheder

Indlæg  Kit Tirs Jul 24, 2012 9:55 pm

Jeg melder mig gerne.. men jeg arbejder her i sommerferien... så hvilke datoer var i tankerne
Kit
Kit

Antal indlæg : 74
Fødselsdag : 11/10/90
Alder : 33
Lokation : København
Tilmeldt d. : 01/06/09

Tilbage til toppen Go down

Fuglsang søger udklædte til to begivenheder Empty Sv: Fuglsang søger udklædte til to begivenheder

Indlæg  ZallyAward Tors Jul 26, 2012 6:18 pm

Desværre har vi ikke fået nogen tilmeldinger på Formland messen endnu og da jeg rejser på ferie i morgen, kan jeg desværre ikke stå for rekruteringen fra nu af. Men vi er stadig interesseret i at finde frivillige, så hvis det skulle lyde som en fed tjans for nogen, så skrive gerne til Jesper Hansen, som er ham der har arrangeret turen:
jesper@fuglsang.biz

God sommer!

Med venlig hilsen,
Sally

ZallyAward
ZallyAward

Antal indlæg : 88
Fødselsdag : 29/11/88
Alder : 35
Lokation : Kastrup, Denmark
Tilmeldt d. : 13/12/09

http://vimeo.com/7927749

Tilbage til toppen Go down

Fuglsang søger udklædte til to begivenheder Empty Sv: Fuglsang søger udklædte til to begivenheder

Indlæg  ZallyAward Tors Jul 26, 2012 6:50 pm

@Kit: Jeg troede egentligt at jeg kunne nå at få flere tilmeldte inden jeg skulle på ferie, men det er desværre ikke rigtig lykkedes. Kirstine har også meldt sig, så hvis I to kunne rotte jer sammen, ville det være rigtig cool hvis I vil ud og gå nogle ture. Jeg sender lige en besked til Kirstine derom. Dvs. at I, i fælleskab, kan vælge den eller dage, der passer jer bedst. Du må meget gerne sms'e mig dit nummer inden i morgen kl. 15, så kan jeg formulere det videre til Lars, der er i butikken mens jeg er ude at rejse. Så kan han kommunikere med jer og aftale dagene. ;o)

Hvis du kender andre, der kunne være interesserede, så tag dem endelig med! En gruppe på max fire i alt, synes jeg er et godt antal, men to er i sig selv også effektivt. ;o)
ZallyAward
ZallyAward

Antal indlæg : 88
Fødselsdag : 29/11/88
Alder : 35
Lokation : Kastrup, Denmark
Tilmeldt d. : 13/12/09

http://vimeo.com/7927749

Tilbage til toppen Go down

Fuglsang søger udklædte til to begivenheder Empty Sv: Fuglsang søger udklædte til to begivenheder

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum