Latest topics
» Adventure Sumit
Tors apr 09, 2015 3:49 pm by Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Tors jul 31, 2014 3:31 pm by Wolverine

» Er der nogen...?
Tors maj 22, 2014 9:58 am by Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Søn maj 05, 2013 2:57 pm by Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Fre nov 09, 2012 10:08 am by Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Tors sep 20, 2012 10:57 pm by Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Ons aug 01, 2012 10:21 pm by Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Tirs jul 31, 2012 10:11 pm by Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Tors jul 26, 2012 6:50 pm by ZallyAward

Fantasticon 2010, 18.-19. September

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Fantasticon 2010, 18.-19. September

Indlæg  Grafwichmann on Ons aug 11, 2010 11:38 am

Hej og tak for Star Wars dag (navnlig de foxy Twi'leks)

Hvis ikke I ved hvem jeg er, så fortvivl ikke, det glemmer jeg sgu også selv. Jeg har skrevet om SW-dag og Malmø Messen til Himmelskibet, hvor Kredepops herfra også har været featuret. Med en tegning klemt sammen til frimærke-størrelse. Redaktør-rod, men sandt og sige HAR hun skrevet og beklaget fejlen, så...

Okay, her er the maintext: Fantasticon 2010, Sep. 18.-19.

Film på Fantasticon (sandt og sige er programmet ikke oppe endnu - men jo, det hele handler om zombier!)

Gæster til Fantasticon (jeg vil nok fremhæve Rikke Schubart som mest interessant da hun har med film at gøre - det rygtes også at Stacey Case af "Zombie Beach Party" fame dukker op uanmeldt, og jeg vil også fremhæve den bindegale Sergei Rodenoff, som ikke er programsat endnu, som kommer tilbage til Europa efter et par år i "eksil" i Australien - han er stort set kun kendt "Down Under")

Det står ikke på siden endnu, men der kommer også en cosplay-konkurrence, og rabat i indgangen til de udklædte!

Derudover: Fantasticon trænger til en total blodtransfusion. Den trænger til gennemgribende rebranding, nye folk og helt

nye idéer til hvad der bør være på en dansk con. Hvis I hiver fat I os, så sørger vi for at skabe rammerne om et møde senere på året.

Med venlig hilsen:

Rasmus Wichmann
Grafwichmann

Antal indlæg : 15
Fødselsdag : 01/09/85
Alder : 32
Lokation : Amager
Tilmeldt d. : 11/08/10

Tilbage til toppen Go down

Re: Fantasticon 2010, 18.-19. September

Indlæg  ZallyAward on Ons sep 15, 2010 4:03 pm

Hej Rasmus,

Jeg har forsøgt at sprede rygtet om Fantasticon blandt de andre filmhelte og det lykkedes mig at få nogle stykker med. Jeg ved dog bare ikke hvor mange der kommer udklædt, men nogle stykker har vist interesse. Jeg tror det bøvlede er at vi lige har haft et arrangement i sidste weekend, så folk skal have tiden til at lave andre ting.

Jeg er forresten også medlem af Håbefulde Unge Forfattere, så jeg kommer selvfølgelig også for at støtte op deres interviews og foredrag.

Jeg håber at det bliver en god Fantasticon i år!

Jeg tor gerne at filmheltenes klub vil hjælpe til med at udvide messen til næste år. Jeg har oplevet mange gode ting til Fantasticon gennem årene (sidste år fik jeg vist en kortfilm og blev medlem af Det Danske Edgar Allan Poe Selskab), men den har altid været holdt ret low key og der er ingen tvivl om at den godt kunne udvides og få flere tilhængere.

Venlig hilsen,
Sally
ZallyAward

Antal indlæg : 88
Fødselsdag : 29/11/88
Alder : 28
Lokation : Kastrup, Denmark
Tilmeldt d. : 13/12/09

http://vimeo.com/7927749

Indlæg  Grafwichmann on Ons sep 22, 2010 2:33 pm

Hej Sally.

Tak fordi du dukkede op på con'en. Stort set alle er enige om at de gerne vil blive ved med at levere arbejdskraft
til con'en, men det er lige så klart at der er brug for nye idéer, nye kreative kræfter, nye aktiviteter og en ny vision.
Eller, bare flere unge mennesker.

Det ville være godt hvis du talte med Susanne Hodges - hun kan holde jer alle sammen orienterede om hvornår der bliver holdt opfølgende møder, planlægning af næste år og så videre.
Grafwichmann

Antal indlæg : 15
Fødselsdag : 01/09/85
Alder : 32
Lokation : Amager
Tilmeldt d. : 11/08/10

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen