Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Trailer, Staff of kings, consol spil - Page 2 EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Trailer, Staff of kings, consol spil - Page 2 EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Trailer, Staff of kings, consol spil - Page 2 EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Trailer, Staff of kings, consol spil - Page 2 EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Trailer, Staff of kings, consol spil - Page 2 EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Trailer, Staff of kings, consol spil - Page 2 EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Trailer, Staff of kings, consol spil - Page 2 EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Trailer, Staff of kings, consol spil - Page 2 EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Trailer, Staff of kings, consol spil - Page 2 EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Trailer, Staff of kings, consol spil

5 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil - Page 2 Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Ghost Rider Søn Jun 21, 2009 7:31 pm

uha de anmelder lyder bestemt ikke godt Sad

er det kommet til X-box 360 eller er det kun wii ??

tænker tilbage på fate of atlantis og indy III, de spil var ikke grafisk flotte men jeg synes de havde en god stemning, lidt synd det nye så overhovedet ikke fanger denne ånd Sad
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil - Page 2 Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Ace Søn Jun 21, 2009 7:35 pm

Anmeldelserne er meget blandede. Jeg vil ikke give min endelige mening før jeg selv har prøvet det.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil - Page 2 Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Ace Man Jun 22, 2009 3:51 pm

Her er en liste over forskellige anmeldelser til Indiana Jones and the Staff of Kings. Mange er ikke særlig begejstrede men heldigvis er der nogle der synes godt om spillet.

Reviews:
• The International House of Mojo - Wii (Score: 4/5)
• Co-Optimus - Wii (Score: 4.7/5)
• IGN.com - Wii (Score: 5/10)
• Daily Echo - Wii version
• Examiner.com - Wii (Score: 3/5)
• Guardian.co.uk - Wii (Score: 3/5)
• ComputerAndVideoGames.com - Wii (Score: 6.9/10)
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil - Page 2 Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Kredepops Man Jun 22, 2009 4:12 pm

Ja jeg tror også helt sikkert at det skal spillet på Wii hvis man skal have noget ud af det, PS2 er bare så lam en løsning.

Desværre er Wii'en så slap rent grafisk.

Jeg er selv grafiker, så jeg utroligt meget op i spillets grafik, og efter at have siddet med Resident Evil 5, så sad jeg med den følelse af at hvis det havde været et Indy spil med samme flotte grafik, spændende historie og gode gameplay så ville det have været verdens bedste spil.
Det er bare så ærgeligt når der vitterligt kan laves så vanvittigt flotte og gennemførte spil, at Lucasarts outsourcer et af deres største brands ud til et firma som slet ikke kan håndtere opgaven. LucasArts kan jo godt, se bare den nye trailer til KOTOR II - det er fandme flot! Men desværre bliver Star Wars altid forfordelt i forhold til Indy.
Kredepops
Kredepops

Antal indlæg : 279
Fødselsdag : 29/10/79
Alder : 44
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 22/05/08

http://www.chrisguldager.com

Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil - Page 2 Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum