Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Trailer, Staff of kings, consol spil EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Trailer, Staff of kings, consol spil EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Trailer, Staff of kings, consol spil EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Trailer, Staff of kings, consol spil EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Trailer, Staff of kings, consol spil EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Trailer, Staff of kings, consol spil EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Trailer, Staff of kings, consol spil EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Trailer, Staff of kings, consol spil EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Trailer, Staff of kings, consol spil EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Trailer, Staff of kings, consol spil

5 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Ace Lør Jan 24, 2009 10:55 pm

Så kom der en rigtig trailer til det længe ventede spil 'Staff of Kings'.

Glæder mig til at prøve det på min Wii.
PS3 og Xbox 360 versionerne blev desværre droppet af uvisse grunde, men godt nyt for Wii ejere.

https://www.youtube.com/watch?v=CuZ59k8LlsQ
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Gæst Søn Jan 25, 2009 11:20 am

Jeg har glædet mig til det SÅ længe.... Ser virkelig fremt il at det udkommer. God trailer...
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Sty Søn Jan 25, 2009 6:30 pm

Very Happy Nøj hvor jeg glæder mig til det (har overhovedet ikke hørt noget om det før nu)!
Har virkelig manglet mig et godt adventure spil til min Wii.. Nu mangler vi bare en dato, så vi ved hvor længe man skal vente.
Sty
Sty

Antal indlæg : 73
Fødselsdag : 26/07/90
Alder : 33
Lokation : København V
Tilmeldt d. : 11/12/08

Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Kredepops Tirs Jan 27, 2009 11:04 pm

Så vidt jeg har kunne læse mig frem til, så har de ikke kunne få den nye 'Euphoria' engine til at køre ordentligt på PS3 eller Xbox360... hvilket er lidt øv Sad da jeg havde set mega meget frem til denne title. Nå men det er jo en god undskyldning for at købe en Wii Razz

Det er da også oplagt at man skal stå og piske med sin Wii controller i sådan et Indy spil Very Happy
Kredepops
Kredepops

Antal indlæg : 279
Fødselsdag : 29/10/79
Alder : 44
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 22/05/08

http://www.chrisguldager.com

Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Gæst Ons Jan 28, 2009 1:55 pm

Kredepops skrev:Så vidt jeg har kunne læse mig frem til, så har de ikke kunne få den nye 'Euphoria' engine til at køre ordentligt på PS3 eller Xbox360

Det lyder ærlig talt lidt underligt.... Især fordi GTA IV også bruger den engine og det fungerer ganske udemærket på PS3...
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Kredepops Ons Jan 28, 2009 3:26 pm

Okay, jeg troede at Euphoria var noget internt udviklet stads fra LucasArt... Question

Anyhow, de skriver på Mix'n'Mojo:

This trailer would seem to confirm suspicions that the internally developed, Euphoria-enabled 360/PS3 version that has been in some stage of development for five years has been scrapped, and that LEC is now going to simply publish the 3rd party Wii, PS2, and handheld ports that did not suffer the same production problems. ...

Hvor dumt er det lige at bruge 5 år på at udvikle et spil og så udsende det på den døende PS2? Øv øv og atter øv!
Kredepops
Kredepops

Antal indlæg : 279
Fødselsdag : 29/10/79
Alder : 44
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 22/05/08

http://www.chrisguldager.com

Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Gæst Ons Jan 28, 2009 5:07 pm

Kredepops skrev:Okay, jeg troede at Euphoria var noget internt udviklet stads fra LucasArt... Question

Anyhow, de skriver på Mix'n'Mojo:

This trailer would seem to confirm suspicions that the internally developed, Euphoria-enabled 360/PS3 version that has been in some stage of development for five years has been scrapped, and that LEC is now going to simply publish the 3rd party Wii, PS2, and handheld ports that did not suffer the same production problems. ...

Det lyder alt sammen meget mærkeligt.... Glæder mig til, at se hvad der faktisk kommer til, at ske...


Sidst rettet af Emiliussen Tors Jan 29, 2009 1:35 pm, rettet 1 gang
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Ace Ons Jan 28, 2009 8:28 pm

Var Euphoria ikke det der skulle gøre fjenderne mere intelligente og gøre så den samme situation ikke opstår ens 2 gange. ?

Jeg håber ikke det betyder at vi i spillet får mindre intelligente fjender og kedeligt gameplay Very Happy

Måske kan det også bare være at PS3 og Xbox udgaverne blev droppet fordi det hele ikke kunne køre flydende nok i den højere grafiske opløsning samtidige med Euphoria motoren sluger systemkraft, og de derfor har valgt Wii da den jo stiller mindre krav. Rolling Eyes

Men jeg glæder mig bestemt alligevel til at svinge pisken med min Wii-remote Very Happy
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Gæst Tors Jan 29, 2009 1:34 pm

Ace skrev:Var Euphoria ikke det der skulle gøre fjenderne mere intelligente og gøre så den samme situation ikke opstår ens 2 gange. ?

Måske kan det også bare være at PS3 og Xbox udgaverne blev droppet fordi det hele ikke kunne køre flydende nok i den højere grafiske opløsning samtidige med Euphoria motoren sluger systemkraft, og de derfor har valgt Wii da den jo stiller mindre krav.

1. Jo, for såvidt skulle den give mere intelligente fjender, men også en enestående fysikgenerator der betyder at man ikke falder på samme måde to gange. Et slag giver ikke det samme resultat to gange og der er ikke tale om faste animationer eller faste interaktioner i forhold til figurene i spillet.

2. Må jeg igen have lov at gøre opmærksom på at GTA IV bruger Euphoria og kører FANTASTISK på PS3. Jeg tror absolut ikke på, at et (eventuelt) skift til Wii og de håndholdte har noget med det at gøre - men det forhindre jo ikke LucasArts i at bruge det som undskyldning Very Happy .

VH
Emiliussen
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Kredepops Tors Jan 29, 2009 2:02 pm

Det er også en kende underligt at LucasArts ikke skriver en dyt om det på deres egen hjemmeside. Der står stadig at platformen er TBA...
Hvad der er endnu mere underligt er at Euphoria også blev brugt i Star Wars: The Force Unleashed, hvorfor i hele hule... kan de så ikke få det til at virke i et endnu et PS3/360 spil?

Jeg har ikke opgivet håbet om at det kommer til PS3'en.
Kredepops
Kredepops

Antal indlæg : 279
Fødselsdag : 29/10/79
Alder : 44
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 22/05/08

http://www.chrisguldager.com

Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Gæst Tors Jan 29, 2009 4:36 pm

Kredepops skrev:Det er også en kende underligt at LucasArts ikke skriver en dyt om det på deres egen hjemmeside. Der står stadig at platformen er TBA...
Hvad der er endnu mere underligt er at Euphoria også blev brugt i Star Wars: The Force Unleashed, hvorfor i hele hule... kan de så ikke få det til at virke i et endnu et PS3/360 spil?

Jeg har ikke opgivet håbet om at det kommer til PS3'en.

Jeg kunne ikke være mere enig. Kiggede også på deres hjemmeside for nogle dage siden - kunne heller ikke finde noget. På den anden side er traileren der heller ikke, så jeg ved ikke hvor meget man skal stole på deres egen hjemme side...

VH
Emiliussen
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Ace Ons Feb 04, 2009 1:48 pm

Så er her lige en opdatering på spillet. Gør jeg klar til at svinge Wii-moten til foråret drenge og piger.

Indiana Jones and the Staff of Kings Update
03/02/09, 12:18pm EST

LucasArts today announced that Indiana Jones and the Staff of Kings will whip onto Wii this spring. Set in the year 1939, Indiana Jones and the Staff of Kings follows the rogue archaeologist on an all-new globe-trotting quest for the mythical staff of Moses. Players can use their wits and daring on Wii, Nintendo DS, PlayStation2 Entertainment System developed by A2M and the PSP (PlayStation Portable) system, which was developed by Amaze. Release date: Late spring 2009.

Step into the shoes of the legendary hero, Indiana Jones, in an all new epic adventure! Set in the year 1939, Indiana Jones and the Staff of Kings follows the rogue archaeologist on an all-new globe-trotting quest.
From San Francisco's Chinatown to the lush jungles of Panama, Indy must use his whip, fists and wits to fight through ruthless opposition as he spars with his nemesis, Magnus Völler, in a race for a relic of biblical proportions – the Staff of Moses.
Indiana Jones and the Staff of Kings features completely interactive environments, where players need to call upon their wits and daring to make each spring-loaded environment a weapon in order to dispense of foes in clever and unexpected ways. Also, embark upon thrilling action sequences that remain true to the spirit established in scenes such as Indy's pursuit of the motorcade in Raiders of the Lost Ark, the mine-cart scene in Indiana Jones and the Temple of Doom, and the free-for-all aboard the tank in Indiana Jones and the Last Crusade.
Trailer, Staff of kings, consol spil Game_sok01_tnTrailer, Staff of kings, consol spil Game_sok02_tnTrailer, Staff of kings, consol spil Game_sok03_tn
Three of the very first in-game screenshots! - More images here.
Product Information

  • Wield your Wii Remote like Indy’s signature whip for a variety of uses – from combat to navigation to puzzle-solving.
  • Use your highly interactive Hot Set environments and your wits to defeat your enemies.
  • Explore exotic locations around the globe in an all-new story that puts you on an epic quest for the Staff of Moses.
  • Apply your smarts to navigate Indy through challenging terrains with the many maneuvers Indy can do with his whip.
  • Engage in burst gunplay moments and use careful aim and the environment to take out enemies.
  • Face overwhelming odds and escape signature run-for-your-life moments, like a daring escape from a collapsing temple, by matching fast-paced onscreen gesture prompts.
  • Experience thrilling chases and control vehicles – fly a biplane in a canyon trench, take the reigns of a wild elephant through the streets of Istanbul and navigate a raft down a raging river.
  • Cooperative gameplay mode allows you and a friend to brave the challenges in a variety of game modes in an entirely new quest with a familiar character never playable before in an Indy game.
  • Unlock four-player versus mode where you and your friends go head-to-head in a real biplane combat or take on three of your friends in a free for all tank battle!
  • Whether you are brawling baddies or wielding your whip, use the Wii Remote and Nunchuk as nature intended with the intuitive gesture-based combat system.
  • Discover more than 20 artifacts and rewarding unlockables throughout the game.
  • For those old-school gamers there is nothing better than unlocking the classic Indiana Jones and the Fate of Atlantis game!
  • On the Nintendo DS, use the stylus as the whip to swing over pits, brawl with enemies and to explore the world.
  • The PSP (PlayStation Portable) system version features six robust types of burst gameplay including combat and physics challenges, puzzles and the trademark Indiana Jones chase sequences.

Visit the official LucasArts website to view the exciting game trailer in High Res Quicktime. More info on the game can also be found at our Indiana Jones and the Staff of Kings page.
For a first look at the game, check out the March issue of Nintendo Power.
Thanks to Andrew, Timi P, Matthew Bell, Mitchell Hallock, and especially LucasArts for the info.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Kredepops Ons Feb 04, 2009 1:55 pm

Cool det lyder jo alt sammen rigtig godt. Jeg er dog lidt skuffet over grafikken på de screens, når man er vant til PS3 grafik, men hvad f... Det er da grund nok for mig til at anskaffe mig sådan en wii Very Happy

Fate of Atlantis!!?! Sejt! Det spil har jeg savnet.
Kredepops
Kredepops

Antal indlæg : 279
Fødselsdag : 29/10/79
Alder : 44
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 22/05/08

http://www.chrisguldager.com

Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Kredepops Fre Feb 06, 2009 9:33 pm

Hah, har I lagt mærke til at Indys taske strap har 2 buckles? En foran og en bagpå? øøøjjj LucasArts... nu troede jeg sq lige at I havde gidet at lave en lille smule research for en gangs skyld.
Kredepops
Kredepops

Antal indlæg : 279
Fødselsdag : 29/10/79
Alder : 44
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 22/05/08

http://www.chrisguldager.com

Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Ace Tirs Mar 03, 2009 3:43 pm

Ifølge IMDB.com skulle udgivelsesdatoen nu være sat til 1. Juni 2009
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Ace Fre Mar 27, 2009 9:19 am

Så kom den første rigtige in-game trailer fra spillet på Yahoo Games http://videogames.yahoo.com/events/indiana-jones-and-the-staff-of-kings/indiana-jones-and-the-staff-of-kings-videos/1299470

Det ser ud til at det blivet det spil vi alle har ventet på. Fedt at PS2 ejere også kan være med.

Ace

Trailer, Staff of kings, consol spil Keyart_02
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Gæst Søn Maj 10, 2009 10:01 pm

Jeg fandt netop en omtale af det nye indyspil. Det lader til at stemningen er rigtig, men grafikken er (indsæt meget grimt ord):

http://gamereactor.dk/previews/73657/Indiana+Jones+and+the+Staff+of+Kings/

hilsen
Emiliussen
Der stadig venter på nyt om Indy 5 - I know it in my bones, it WILL be made!
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Ace Søn Maj 17, 2009 2:57 pm

Så er den officieller side til spillet klar.

http://www.lucasarts.com/games/indianajones/
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Ghost Rider Søn Maj 24, 2009 8:57 pm

uha jeg glæder mig til dette spil ENDELIG kommer, det er længe længe siden jeg hørte der skulle komme et nyt Indiana Jones spil med en hel ny og forbedre måde man styrer og slås på og så videre, men så hørte man heller ikke mere....før nu.

Det blir da bare rigtig fedt og det ser jeg meget frem til......sidder og tænker tilbage på fate of atlantis, det spil synes jeg var rigtig fedt, bedre end det der kom efter det, var det ik The Emperors tomb ??

så jeg håber meget det her spil lever op til den rigtige indiana jones stemning, og glæder mig meget til og se dt i auktion.
Ghost Rider
Ghost Rider

Antal indlæg : 300
Fødselsdag : 05/11/77
Alder : 46
Lokation : Hjemme
Tilmeldt d. : 26/12/07

Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Ace Ons Jun 03, 2009 11:35 am

Så kom der lige endnu en trailer til spillet på http://www.lucasarts.com/games/indianajones/#/videos
Her ser man at man kan spille i Co-op Mode, altså 2 personer på samme tid. Den anden spilbare person er åbenbart ingen ringere end selveste 'Henry Jones Sr.'
Udkommer i USA d. 9 juni. så mon ikke også den snart lander på de danske hylder.
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Ace Ons Jun 10, 2009 1:40 pm

He he, tjek lige den her ret sjove Live Action TV reklame for spillet. Very Happy

http://starwars.com/video/view/000820.html
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Bullwhip Ons Jun 10, 2009 10:46 pm

Ace skrev:He he, tjek lige den her ret sjove Live Action TV reklame for spillet. Very Happy

http://starwars.com/video/view/000820.html

Ha! Det er sgu sjovt, i al sin enkelhed! Laughing
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Kredepops Søn Jun 21, 2009 12:20 am

Nu er spillet så udkommet, hvad synes I om det?

Jeg havde gået med tanker om at skaffe mig en Wii blot for at spille dette spil, men efter at have set ingame grafik og læst anmeldelserne så bliver det ikke tilfældet, jeg købte det til PSP og det var okay, men heller ikke mere end det. Gennemførte det på knap en dag.

Nu sidder jeg så og spiller Resident Evil 5 og hvor er det dog bare et superflot og spændende spil, og så undrer det mig hvorfor LucarArts ikke har fået noget lignende ud af Indy spillet. Hvorfor skal vi spises af med sådan en gang bæ!? For ved siden af Resident Evil 5 og Drakes Fortune så er det vitterligt en gang bæ.
Det er fint nok at udvikle til Wii med henblik på piske featuren, men at udsende det til PS2... WHAT!?!? En konsol som er på vej ud!!

Jeg bliver lidt sur over at de sidder med verdens bedste franchise, og kan simpelthen ikke få noget ordenligt ud af den. Historien i Staff of kings er endda snuppet direkte fra Raiders, hvor billigt!! Det er så ærgeligt, lav dog en deal med nogen der kan finde ud af at lave et ordentligt spil. Evil or Very Mad ØV!

Undskyld det sure opstød, men jeg havde sådan glædet mig til dette spil, men endnu en gang bliver man skuffet.
Kredepops
Kredepops

Antal indlæg : 279
Fødselsdag : 29/10/79
Alder : 44
Lokation : Danmark
Tilmeldt d. : 22/05/08

http://www.chrisguldager.com

Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Gæst Søn Jun 21, 2009 9:43 am

Sikke da noget ØV! Jeg havde helt klart også glædet mig til at se hvad de havde fået ud af Wii'en, men jeg må sige at jeg heller ikke har hørt noget godt om det endnu. Jeg har ikke selv spillet det, men har så småt opfattet at stemningen skulle være ok, men resten skulle være noget hø.

Jeg tror nok at jeg, efterhånden, ser mere frem til Uncharted 2 end til Staff og Kings - det piner mig at sige det, men sådan er det.

VH
Emiliussen
avatar
Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Ace Søn Jun 21, 2009 11:02 am

Ja det er rigtig ærgeligt at de ikke har taget sig mere sammen med det spil, men det er jo "Eeeeasy money" for producenten.. Oh well, Jeg skal da prøve det alligevel..men kun fordi det er Indiana Jones :-)
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Trailer, Staff of kings, consol spil Empty Sv: Trailer, Staff of kings, consol spil

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum