Filmheltenes Klub
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» Adventure Sumit
Indy 4 premiere EmptyTors Apr 09, 2015 3:49 pm af Just Indy

» Skurke & Helte-Fest 2014
Indy 4 premiere EmptyTors Jul 31, 2014 3:31 pm af Wolverine

» Er der nogen...?
Indy 4 premiere EmptyTors Maj 22, 2014 9:58 am af Jens_Hoppe

» Skurke & helte-fest 2013
Indy 4 premiere EmptySøn Maj 05, 2013 2:57 pm af Wolverine

» Star Wars Celebration Europe II
Indy 4 premiere EmptyFre Nov 09, 2012 10:08 am af Ace

» SKURKE & HELTE-FEST 2012 - invitation
Indy 4 premiere EmptyTors Sep 20, 2012 10:57 pm af Wolverine

» Velkommen til 501st. legion
Indy 4 premiere EmptyOns Aug 01, 2012 10:21 pm af Bullwhip

» Helte / skurke fest 3!
Indy 4 premiere EmptyTirs Jul 31, 2012 10:11 pm af Bullwhip

» Fuglsang søger udklædte til to begivenheder
Indy 4 premiere EmptyTors Jul 26, 2012 6:50 pm af ZallyAward


Indy 4 premiere

+2
Ace
JAN
6 deltagere

Go down

Indy 4 premiere Empty Indy 4 premiere

Indlæg  JAN Tirs Jan 29, 2008 11:38 pm

Hej

Er der et "premiere-arrangement" undervejs? Jeg mener at kunne huske at Ace havde kontakt til Nordisk Film
omkring en event med udklædte "Indy-wanna-be´s" (som jeg ;-) ).

mvh.

JAN
JAN
JAN

Antal indlæg : 8
Lokation : Strib
Tilmeldt d. : 15/01/08

Tilbage til toppen Go down

Indy 4 premiere Empty Sv: Indy 4 premiere

Indlæg  Ace Ons Jan 30, 2008 8:59 am

JAN skrev:Hej

Er der et "premiere-arrangement" undervejs? Jeg mener at kunne huske at Ace havde kontakt til Nordisk Film
omkring en event med udklædte "Indy-wanna-be´s" (som jeg ;-) ).

mvh.

JAN

Hej Jan og velkommen til. Godt at se dig her.
Det er ikke mig der tager kontakt til Nordisk Film. Det bliver nok "The Dove" alias Henrik Abel eftersom han har nogle gode kontakter rundt omkring.

Under "Begivenheder" er der en tråd "Summit 2008" hvor vi kan snakke sammen ang. premiere arangementet. Vi satser på at være tilstede på den røde løber :-)

"The Dove" er ikke så meget online på forumet, så måske får vi en melding fra "Bullwhip" eller "K on the Run" når der er nyt i sagen.


Ace
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Indy 4 premiere Empty Sv: Indy 4 premiere

Indlæg  The Dove Tors Jan 31, 2008 4:14 am

Men når han så er der er det altid fedt Ahhha I'm Back!!!

Jeg skal nok tage mig sammen
og få snakket med min kontakt og snarest muliget komme tilbage med posetive nyheder

Håber jeg for sammen til Indy 4 det skal vi være og geren til lidt extra

skriver når jeg ved mere

All the best THE DOVE

Ace skrev:
JAN skrev:Hej

Er der et "premiere-arrangement" undervejs? Jeg mener at kunne huske at Ace havde kontakt til Nordisk Film
omkring en event med udklædte "Indy-wanna-be´s" (som jeg ;-) ).

mvh.

JAN

Hej Jan og velkommen til. Godt at se dig her.
Det er ikke mig der tager kontakt til Nordisk Film. Det bliver nok "The Dove" alias Henrik Abel eftersom han har nogle gode kontakter rundt omkring.

Under "Begivenheder" er der en tråd "Summit 2008" hvor vi kan snakke sammen ang. premiere arangementet. Vi satser på at være tilstede på den røde løber :-)

"The Dove" er ikke så meget online på forumet, så måske får vi en melding fra "Bullwhip" eller "K on the Run" når der er nyt i sagen.


Ace
The Dove
The Dove

Antal indlæg : 6
Lokation : Søborg
Tilmeldt d. : 15/10/07

Tilbage til toppen Go down

Indy 4 premiere Empty Sv: Indy 4 premiere

Indlæg  Indy-K Lør Mar 15, 2008 9:13 pm

Har lige skrevet en besked under anden tråd, men nu må der altså til at ske noget konkret!
Har kontaktet K-on-the-run flere gange, men får ingen svar. Så Kim, hvis du læser dette, så er der enten noget galt med din e-mail, eller også gider du ikke svare....................................... Sad Sad Sad

Hvem gør hvad, og er der overhovedet nogen der har noget igang?

Filmselskabet bag Indy-4 skal kontaktes, ligeså premiere-biografen. Skal vi tilbyde at møde i "the full Indy", eller skal vi bare bestille billetter sammen?
... Og alle jer skabs-Indy-fans fra 007-club - Glem nu the Quantum of Solace et par måneder og gi' den fuld Indy-gas Very Happy Vi ved jo, at I er Indy'er... I skal bare selv erkende det Very Happy
Indy-K
Indy-K

Antal indlæg : 132
Fødselsdag : 30/07/60
Alder : 63
Lokation : Fyn
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.kentbovin.com

Tilbage til toppen Go down

Indy 4 premiere Empty Sv: Indy 4 premiere

Indlæg  DB5 Lør Mar 15, 2008 9:32 pm

Nu har jeg ikke den største insider kontakt til biozonen - der på deres hjemmeside har skrevet at Indy 4 kommer op d. 22 maj - men jeg skrev til dem om forslag til arrangement og svaret tilbage var at, de ikke måtte lave noget arrangement i denne stil. Jeg ved så ikke lige hvor meget salt jeg skal tage dette svar med, da jeg som skrevet ikke har insider kontakt til filmen i det hele taget. Men det var lidt kedelig besked at få, at de ikke ville gøre noget specielt til denne dag.

Jeg vil gerne med - håber at have noget at tage på til dagen - skal bare vide tidspunkt og sted, så er jeg der Very Happy og er sikker på at det nok skal komme i stand på et tidspunkt, der er stadig 2 måneder og 7 dage tilbage - web adm evt. en nedtælling agtigt til dagen filmen kommer op?? blot et forslag....

Forsat go weekend
DB5
DB5

Antal indlæg : 196
Fødselsdag : 19/12/74
Alder : 49
Lokation : Virum
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.myspace.com/deetsmac

Tilbage til toppen Go down

Indy 4 premiere Empty Sv: Indy 4 premiere

Indlæg  Ace Søn Mar 16, 2008 11:24 am

Vi har "TOP-FOLK" arbejdende på sagen :-)

Jeg ved at Kim og sikkert også Abel gør alt hvad de kan for at få noget i hus.

Hvis der bliver en for-premiere er Marc muligvis også interesseret at komme.

Yesterday afternoon our European section intercepted a German communique that was sent from Cairo to Berlin. Now we have some information here but we can't make anything out of it and maybe you can: "Indy-summit development proceeding. Acquire tickets to Indiana jones, cinema. Abner Ravenwood, U.S."


Sidst rettet af Ace Ons Mar 26, 2008 9:03 am, rettet 1 gang
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Indy 4 premiere Empty Sv: Indy 4 premiere

Indlæg  JAN Tirs Mar 25, 2008 10:56 pm

Jeg mener helt klart, at selv om distributionsselskabet ikke må/vil tage initiativ til et event omkring Indy 4, så gør vi det bare selv :-)

Og mon ikke "biograf-fatter" vil kunne se en interesse i x antal Indy(gear)-look-a-likes til deres premiere.
Jeg ved at flere biografer har gjort det med 007-filmene. Der har folk bare det der svansede festtøj på rendeer

mvh

Jan
JAN
JAN

Antal indlæg : 8
Lokation : Strib
Tilmeldt d. : 15/01/08

Tilbage til toppen Go down

Indy 4 premiere Empty Sv: Indy 4 premiere

Indlæg  Ace Ons Mar 26, 2008 10:11 pm

JAN skrev:Jeg ved at flere biografer har gjort det med 007-filmene. Der har folk bare det der svansede festtøj på rendeer

mvh

Jan

Så er der jo også altså lige de 007-fans som klæder sig med stil...don't mess with the bad guys Very Happy

Indy 4 premiere Galla03

Indy 4 premiere Galla10

Indy 4 premiere Galla05
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Indy 4 premiere Empty Sv: Indy 4 premiere

Indlæg  Bullwhip Tors Mar 27, 2008 5:36 pm

Just for the record... Jeg har kontaktet mine få kilder og har kun fundet nittelodder... Jeg kender mest folk fra produktionsmiljøet, ikke biografer og marketing, så jeg står ikke så stærkt med sådan noget, som nogle tror... Desværre...
Bullwhip
Bullwhip

Antal indlæg : 475
Fødselsdag : 17/06/70
Alder : 53
Lokation : København, Danmark
Tilmeldt d. : 01/10/07

http://www.myspace.com/hjuler

Tilbage til toppen Go down

Indy 4 premiere Empty Sv: Indy 4 premiere

Indlæg  Ace Tors Mar 27, 2008 9:05 pm

Det er cool du giver klar besked Klaus, som nævnt i den anden tråd synes jeg lige vi skal afvente Kim og Henrik inden vi alle begynder at kime biograferne ned. Vi håber selvfølgelig på at der kan blive en for-premiere eller anden form for event da vi er mange der har ventet år på denne begivenhed.

Fejler det, er backup planen at vi tager i biffen sammen d. 22 maj. I den forbindelse vil det være smart hvis der var en der vil forsøge at skaffe billetter til alle, så en sindig jyde som jeg ikke behøver slå telt op i billetkøen når salget åbner Rolling Eyes
Ace
Ace
Admin

Antal indlæg : 999
Fødselsdag : 27/02/76
Alder : 48
Lokation : Videbæk, Danmark
Tilmeldt d. : 30/09/07

Tilbage til toppen Go down

Indy 4 premiere Empty Sv: Indy 4 premiere

Indlæg  DB5 Tors Mar 27, 2008 9:48 pm

Oki, lyder som en plan. Jeg melder mig gerne til at skaffe billetter - har VIP kort, burde tælle lidt ved Imperial - hvis der ikke er andre der melder sig. Så er det blot at finde ud af hvor mange billetter der skal bestilles? Jeg skriver mig op uanset hvad til at få besked fra Biozonen når man kan købe billetterne til Indy Very Happy
DB5
DB5

Antal indlæg : 196
Fødselsdag : 19/12/74
Alder : 49
Lokation : Virum
Tilmeldt d. : 05/10/07

http://www.myspace.com/deetsmac

Tilbage til toppen Go down

Indy 4 premiere Empty Sv: Indy 4 premiere

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum